A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívások szolgáltatásaiban részvevők számát, így egyszerre akár 10 ember is bekapcsolódhat a beszélgetésbe. A vállalat a koronavírus körülményeire való tekintettel növelte fejlesztési forrásait, hogy a családok, munkatársak és iskolák egyre növekvő kapcsolattartási igényeinek megfeleljen.
„Elkötelezettek vagyunk, hogy több módot találjunk arra, hogy az emberek ebben a kihívásokkal teli időszakban csoportokhoz csatlakozzanak anélkül, hogy fizikailag azonos helyen legyenek. A koronavírus elterjedésének következtében egyre több ember dolgozik távolról, mi pedig szeretnénk biztosítani számukra a biztonságos és védett környezetet, ahol kapcsolatban maradhatnak szeretteikkel és zavartalanul folytathatják munkájukat a világ bármely pontjáról” - mondta Ofir Eyal, a Rakuten Viber üzemeltetési igazgatója.