A jelentés szerint a magyar fogyasztók is egyre nagyobb számban használják majd vásárlásra az internetet, 2004-re 150 millió dollár B2C forgalom várható. Az internetes kiskereskedelemet a nagyvállalatok uralják majd, a horizontális piacterek pedig egyre több szállítót és vásárlót csábítanak majd magukhoz.
A B2B kereskedelmi forgalma 2004-re megközelíti a 800 millió dollárt, melyet a csaknem lezárult privatizáció, a folyamatos tőkebeáramlás és a vállalati folyamatok elektronizálása segít elő.
Mindeközben a magyar internetpiac is megváltozik, hiszen míg 2000-ben a népesség 12%-a legalább negyedévente, 7%-a heti rendszerességgel csatlakozott az internetre, addig 2004-ben 24% és 17% lesz ez az arány. A hozzáférést tekintve a kapcsolt vonali szolgáltatás volt 2000-ben a meghatározó, 2004-re a nagy sávszélességű hozzáférési megoldások is jelentős hányadot képviselnek majd. (Forrás: IDG)