Bevételeik elsősorban tartalom szponzorációból, illetve e-kereskedelemből származnak. Ez utóbbi, jelenleg futárszolgálattal és készpénzes fizetéssel kombinált - elsősorban egészséges életmódról szóló könyvek, valamint egészségügyi termékek értékesítését célzó - szolgáltatásból származó összeg ugyan ma még mindössze 5-10%-os arányt képvisel, de Kocsis Gábor, óvatos becsléssel a jövőben végrehajtott üzlet és tartalomfejlesztések eredményeként ennek évenkénti duplázódására számít.
Az oldalai hasznos tartalmát már az elsők között WAP-on is elérhetővé tevő HáziPatika.com befektetője, a KFKI Számítástechnika Csoport is az alapítókhoz hasonló nézeteket vall. Szőnyi László, a KFKI Számítástechnika Rt. ügyvezető igazgatója - nem titkolva, hogy természetesen anyagi haszonra is számítanak, s persze akkor sem lesznek elkeseredve, ha a cég idővel tőzsdére menve ott sikeresen szerepel - úgy fogalmazott, hogy döntésük meghozatalára hatással volt a site felvállalta társadalmi szerep vonzereje is. A tanácsadó orvosok közül Dr. Elek Csaba szülész-nőgyógyász humángenetikus is ezt tartja igazán fontosnak. Mint mondta, mivel a magyar társadalom egészségügyi kultúrája - többek között az egészségügy struktúrája, és a múlt hagyományai miatt - meglehetősen alacsony (a svédeknél a fogamzásgátlás pl. érettségi tétel, nálunk pedig még a betegségünkről való felvilágosítás is kényes kérdés), a jelenlegiek mellett a közeljövőben indítandó olyan új szolgáltatások, mint pl. az egyszerű halandó számára értelmezhetetlen leletek magyarázata, jócskán növelhetik a látogatottságot.