Az első nap összegzése azt sejteti, hogy a legnagyobb érdeklődés a K-station és a tudásmenedzselés iránt mutatkozik a Lotus szokásos évi gigarendezvényén. Az orlandói Lotuspheren közel tízezer felhasználó és fejlesztő jelentkezett be a több mint száz előadásra és demonstrációra, amelyeken szokás szerint az összegzés és az iránymutatás a cél, bár a legfrissebb termékek részletes bemutatására is sor kerül.
Természetesen sok szó esik majd a PDA-kon és WAP-képes telefonokon elérhető mobilszolgáltatásokról is. Al Zollar, a Lotus elnök-vezérigazgatója megnyitójában kiemelte, hogy a cég stratégiája alapvetően nem változott 1995 óta, amikor a kommunikáció, az együttműködés és a koordináció adta a Lotus hármas jelszavát.
Zollar ma az üzenetkezelés és az információk megosztását, az e-learninget és a tudásmenedzsmentet jelölte meg, ezen feladatcsomagok mindegyikére olyan megoldást kínál a Lotus, amelyek külön is működőképesek, de teljes körű képességeiket integrált felhasználás esetén mutatják meg. Erre is alkalmas az említett K-station, amely a korábban kifejlesztett termékek (pl. iNotes, Sametime, QuickPlace) portálszerű elérhetőségét teszi lehetővé.