Magyar proptech vállalat kínál egyszerű és GDPR kompatibilis megoldást a vírus helyzetben szükségessé vált adatok és nyilatkozatok kezelésére. A dolgozói- és vendég érkeztetést digitalizáló TabLog egyszerű megoldást kínál azoknak a vállalatoknak, akik irodáit és telephelyeit rendszeresen vagy eseti jelleggel látogató munkatársak és partnerek beléptetését nyilatkozatokhoz, vagy egészségügyi adatszolgáltatáshoz kötik.
A TabLog egy mobil eszközökön futó, felhő alapú megoldás, amelynek alap gondolata az irodai vendég érkeztetés egyszerűsítése és az egyre szigorodó adatkezelési szabályok (GDPR) maradéktalan betartása volt. A megoldással optimalizálható, vagy akár kiváltható a recepciós munkaerő, emellett egyidejűleg felel meg kényelmi, biztonsági és higiénés elvárásoknak.
A COVID-19 okozta vírus helyzetben az irodai beléptetés akár dolgozói akár vendég fogadási szempontból további biztonsági lépéseket tett elkerülhetetlenné. A rendszer lehetőséget biztosít a beléptetés során szükséges nyilatkozatok kezelésére is. Ezen funkció keretei között egyedi nyilatkozatot vagy írásos tájékoztatást is el lehet fogadtatni az irodaházba érkező vendégekkel (például: vírus-teszt eredmény, adott ország területéről érkezett, adott államok területén az elmúlt 2 hétben nem járt; nincsen láza, vagy más a WHO által a COVID-19 fertőzés gyanújára okot adó megbetegedése, stb.), egyszerű megoldást kínálva a többnyelvűségre, hogy mindenki saját anyanyelvén olvashassa a dokumentumokat.
A TabLog felhőalapú szolgáltatásával a beléptetés és a nyilatkozat kezelés gyorssá és egyszerűvé válhat, a tárolt személyes- és egészségügyi adatok, illetve nyilatkozatok a GDPR szigorú szabályozásának megfelelnek, segítve a vállalatokat akár egy súlyos büntetés elkerülésében. Mindemellett pontos adatokkal segíthet egy esetlegesen szükségessé vált kontakt kutatást.