Az MKB Bank Ügyfelei számára elérhetővé vált a megújult MKB VideóBANK szolgáltatás, mellyel az eddiginél jelentősen több témában kérhetnek segítséget az új digitális csatornán. Mostantól a napi bankoláshoz kapcsolódó ügyek intézésén túl már értékpapír- és SZÉP Kártya számlanyitásban is segítséget nyújthat az MKB VideóBANK.
A két újítás – értékpapír- és SZÉP Kártya számlaigénylés – mellett Ügyfeleink több szolgáltatásjellegű ügyet is intézhetnek, például lehetőségük van már bankkártyalimitet módosítani vagy új TeleBANKár kódot igényelni.
A gyors indulást követően az MKB Bank nagy hangsúlyt fektetett a szolgáltatáspaletta bővítésére azért, hogy minél több helyzetben megoldást jelentsen az MKB VideóBANK. Ennek a folyamatnak fontos eleme volt az Ügyfelektől kapott visszajelzések és vélemények beépítése.
A bővítéssel további célunk volt, hogy az erősödő koronavírus-járvány teremtette helyzetre minél hamarabb reagáljunk, ezzel is megőrizve ügyfeleink egészségét, hogy online módon, otthonról is biztonságosan tudják banki ügyeiket intézni.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 9:00 és 17:00 között érhető el és használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, az MKB Bank digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója: "Prémium kiszolgálást nyújtó bankként fontos volt számunkra, hogy a pandémia alatt is folyamatosan segítsük Ügyfeleinket a tanácsadási és befektetési szolgáltatásainkhoz való hozzáférésben. Újabb bizonyíték, hogy ha az Ügyfeleinket sikerül megfelelően bevonni a szolgáltatásaink fejlesztésébe, a digitalizáció nem egy eszköz, hanem egy valós megoldás."