A United Pan-Europe Communications (UPC) érdekeltségébe tartozó Chello Broadband teljes egészében magyar vezetést bízott meg a hazai piac meghódításával. Ez azt is jelenti, hogy a Chello zárt portálján magyar nyelvű tartalom található, hiszen a Chello a hazai tartalomszolgáltatókra támaszkodik elsősorban, és támogatja őket a szélessávú tartalom előállításában is.
Az újonnan kinevezett ügyvezető, Hivatal Péter nevéhez fűződik a Readers Digest magazin elindítása. 1991 és 1998 között a Readers Digest Kiadó, majd az egyik legnagyobb hazai marketingszolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az M Csoport Holding ügyvezetőjeként dolgozott. 1998 óta a Direkt Marketing szövetség elnöke is.
A Chello marketingigazgatója, Lakatos Zsolt a Manchesteri Egyetem MBA-kurzusának elvégzése után 1996-tól 2000-ig a Bell Telemarketing Kft.-t vezette.
Siklós András a Chello csak előfizetők számára elérhető, zárt portáljának irányításával megbízott tartalomfejlesztési igazgató. Ő felelős az elsősorban szélessávú hálózatokon élvezhető multimédiás tartalom, így animációk, rövidfilmek és filmelőzetesek fejlesztéséért. Siklós András korábban az MTV híradójának főszerkesztőjeként, valamint a Magyar Rádió vezető hírszerkesztőjeként dolgozott, 1999-től az MTV Online létrehozatalánál szerzett fontos ismereteket a magyar internetiparról.
A korábban a Vivendi Telecom Hungary munkatársaként dolgozó Nagy István a Chello produkciós vezetőjeként a tartalomszolgáltatás informatikai és technikai hátteréért felelős.