Tanulmányból nőtte ki magát a Moment

forrás: Prím Online, 2020. november 3. 14:58

Egyre több az ismerkedős platform napjainkban, azonban a legtöbb csak online időtöltésre és csevegésre ösztönöz, így tényleges kapcsolatok és találkozók ritkán születnek. Egy magyar fiatalokból álló cég ezen szeretett volna változtatni és saját fejlesztésű applikációját a lányok randizási és társkeresőhasználati igényeit felmérve tervezte meg. Közvélemény-kutatásuk szerint a nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha egyezik az érdeklődési körük és szimpatikusak egymásnak. A Moment ereje pedig pont abban rejlik, hogy az azonos programokat megjelölő partnereket egy gombnyomással invitálhatjuk randevúra.

Valódi programok, valódi profilok és valódi szerelmek. Röviden így lehetne jellemezni hazánk legújabb randi applikációját, ami a nők álmai alapján készült el.

 

A Moment társkereső ötlete Rigó Gergő fejéből pattant ki végzős közgázos hallgatóként. A fiatalember meggyőződése volt, hogy az embereknek szüksége van egy olyan appra, amivel megtalálhatják azt, aki a közvetlen közelükben van vagy volt valamikor a nap folyamán, akár csak elsétáltak egymás mellett, de a szituáció nem volt adott az ismerkedésre.

 

„Az egyetemen egy inkubációs programban kezdtük a fejlesztést, majd egy startup versenyen kerültünk kapcsolatba mostani befektetőnkkel, a Hiventuresszel. A pénzből elkészítettük iOS és Android operációs rendszerre is az alkalmazást, aminek fő funkciója az volt, hogy kapcsolatba léphessünk azzal, aki a közvetlen közelünkben van vagy volt a nap folyamán. Pécset használtuk tesztkörnyezetnek, és rendkívül sikeres volt, hiszen alig néhány hónap alatt ötezer letöltést hoztunk össze. Ekkor kezdtük el tovább gondolni az egészet” – magyarázta az ügyvezető a kezdetekről.

 

 

80 százalék még aznap találkozna valakivel

A csapat rájött arra, ahhoz, hogy az ötlet jól működjön, rengeteg felhasználóra van szükség. Szerették volna az ő igényeiket kielégíteni, ezért a második körös befektetést egy nagyon komoly és átfogó kutatómunka előzte meg, ami helyenként meglepő eredményekkel zárult.

 

A Moment csapata négyszáz nőt szólított le előzetes egyeztetés nélkül az utcán, majd félig strukturált interjút készítettek velük. A fontos kérdések fixek voltak, ezen kívül pedig mindig a helyzet hozta az új ötleteket, amire még kíváncsiak voltak.

 

A közvélemény-kutatás talán egyik legérdekesebb megállapítása, hogy a megkérdezett nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha egyezik az érdeklődési körük és szimpatikusak egymásnak.

 

Kiderült az is, hogy a nők számára a közös érdeklődési kör legalább olyan fontossággal bír, mint a kinézet, és azt várják el a férfiaktól, hogy kezdeményezzenek, legyenek aktívak a társkeresés folyamán.

 

 

 

Második esély a találkozásra

A tanulmányból nőtte ki magát a Moment, az átstrukturálást követően az app fő funkciója a GO lett. Ezzel már olyan egyszerű egy randit összehozni, mintha szupererőnk lenne a társkeresésben, ráadásul egy teljesen ingyenes felületről van szó.

 

„A legtöbb partnerkeresővel ellentétben nekünk nem az volta célunk, hogy hetekig csetelgessenek egymással az emberek eredmények nélkül. A Moment lényege, hogy minél gyorsabban, akár néhány perc alatt megtalálja mindenki a közelében lévő személyt, akivel egyezik az érdeklődési köre és szimpatikusak egymásnak. Ezt követően pedig már csak az marad hátra, hogy megbeszéljék, hol és mikor találkoznak” – fogalmazott Rigó Gergő.

 

Az ötletgazda arról is beszélt, azoknak találták ki a Momentet, akivel előfordult már, hogy összefutott valakivel, akivel szívesen megismerkedett volna, de valamilyen oknál fogva erre nem volt lehetősége.

 

A hiánypótló alkalmazás gyakorlatilag egy második esélyt teremt a randira, és már most nagyon népszerű a fiatalok körében.

 

Az applikáció az alábbi linkeken tölthető le: