A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát

forrás: Prím Online, 2021. január 13. 10:54

A Bridgestone visszatér a CES kiállításra, amelyet idén virtuálisan tartanak 2021. január 11-től 14-ig. A Bridgestone World interaktív virtuális város segítségével a felhasználók felfedezhetik a vállalat fejlett megoldásait és adatvezérelt mobilitási szolgáltatásait. Élő bemutatók adnak majd képet arról, hogy a vállalat hogyan használja az okosabroncs-technológiát, a fejlett adatelemzéseket és az új üzleti modelleket, amelyekkel az abroncsokat egy fenntarthatóbb mobilitási rendszer középpontjába állíthatja.

A Bridgestone Corporation (Bridgestone) globális vállalat, amely arra törekszik, hogy fenntartható mobilitást és fejlett megoldásokat nyújtson az ügyfeleinek világszerte. A digitális kiállítás részeként a vállalat leleplezi a Bridgestone World elnevezésű interaktív várost, amelyből kiderül, hogy a vállalat innovációi hogyan járulnak hozzá a mobilitás fenntarthatóbb jövőjéhez. Az élő online bemutatók és az igény szerinti videók szintén elősegítik a partnerekkel való együttműködést a technológia teljes spektrumában.

 

„Az aktív, intelligens és digitálisan integrált technológiák létfontosságúak annak a célunknak az eléréséhez, hogy új értéket állítsunk elő a társadalom és az ügyfelek számára fenntartható mobilitással és fejlett megoldásokkal” – magyarázta Paolo Ferrari, a Bridgestone Americas elnök-vezérigazgatója, valamint a Bridgestone Corporation ügyvezető alelnöke és ügyvezetője. „Miközben haladunk előre ezen az úton, szívesen együttműködünk más innovátorokkal és vezetőkkel, hogy jobb jövőt álmodhassunk meg a mobilitás számára.”

 

A Bridgestone World, amelyet kifejezetten az idei virtuális CES formátumához terveztek, lehetővé teszi, hogy a felhasználók betekintsenek egy jövőbeni nagyváros belvárosi, külvárosi, ipari és közlekedési viszonyaiba, és felfedezzék, hogy a vállalat hálózatba kapcsolt termékei és adatvezérelt szolgáltatásai hogyan kezelik a problémás területeket, hogyan javítják a fogyasztók mobilitási élményét és hogyan hoznak létre nagyobb ügyfél- és társadalmi értéket. Az eszközben ábrázolt belvárosi környezet által a felhasználók megismerik a Bridgestone olyan high-tech vállalattá fejlődését, amely okosabroncsokkal és fejlett mobilitási technológiákkal javítja az abroncs- és gumikínálatát. A Bridgestone World célja, hogy bemutassa a vállalat hogyan gondolja újra magát annak érdekében, hogy segítsen az embereknek és a vállalkozásoknak járműveik biztonságosabb, okosabb, hatékonyabb és fenntarthatóbb kezelésében.

 

 

A Bridgestone közvetlenül is kapcsolatba lép majd a CES látogatóival élő és igény szerinti prezentációkkal, amelyek feltárják, hogy a vállalat hogyan használja az okosabroncs-technológiát, a fejlett adatelemzéseket és az új üzleti modelleket, amelyekkel az abroncsokat egy fenntartható mobilitási rendszer középpontjába állítja, most és a jövőben is. Ezek az alábbiakat tartalmazzák:

 

Innováció, versenyzés és adatok

A Bridgestone részt vesz majd egy élő panelbeszélgetésen is, amelynek fő témája az Indy Autonomous Challenge (IAC) lesz 2021. január 12-én 19:45 órakor (keleti parti standard idő), amelyen részt vesz Mark Miles, a Penske Entertainment Corp. elnök-vezérigazgatója is. A Bridgestone az Indy Autonomous Challenge hivatalos abroncsbeszállítója, és az Innováció, versenyzés és adatok témáját középpontba állító panelbeszélgetés a versenyzés jövőjét, valamint az IAC és az önvezető technológiák, illetve a motorsportok konvergenciáját vizsgálja majd.

 

Tudjon meg többet a Bridgestone vállalatról és tekintse meg a CES virtuális bemutatót: FutureofMobility.Bridgestone