Az Indonéziában már elterjedt GOmontir applikáció célja, hogy megkönnyítse a városi közlekedést az utasok és a szervizek összekapcsolásával. Az alkalmazás lehetővé teszi az esetleges jármű meghibásodások gyors és gördülékeny orvoslását, mindössze néhány gombnyomással.
Az applikáció sokoldalú felhasználhatóságának köszönhetően a szervizek adataik feltöltésével beregisztrálhatnak a GOmontir felületére, mely során a felhasználók aktuális helyzetük megadásával egyszerűen rátalálnak a pozíciójukhoz legközelebb található szervizre vagy szerelőre. Ezután a segítség helybe érkezik, a probléma elhárítása pedig költséghatékony és gyors.
Az applikáció ötlete két barát fejéből pattant ki, akik Indonézia robogóval és autóval zsúfolt utcáiból inspirálódva felismerték a sürgős segítségnyújtás hiányát és szükségességét. Mindezek mellett a több millió motorkerékpár és gépjármű, mely naponta az utakon közlekedik, rendszeres karbantartásra szorul, így a szervizek és műhelyek listáját egy adatbázisba gyűjteni ésszerű megoldásnak bizonyult.
A GOmontirnak azonban nemcsak felhasználói oldalról fontos a szerepe, de a kisebb, kevésbé ismert, esetleg félreeső helyeken található műhelyek számára ideális lehetőség értékes ügyfelek szerzésére, egy megbízható ügyfélkör kialakítására, költséges marketing stratégia alkalmazásának szükségessége nélkül.
Az applikáció letöltése után a regisztráció folyamata mindkét fél számára roppant egyszerű – a műhelyek esetében az adatok megadása, illetve a kínált szolgáltatások és lehetséges fizetési módok beállítása után a szerviz máris bekerül az adatbázisba. A felhasználók adataik regisztrálása után bármikor könnyedén foglalhatnak időpontot kedvenc szervizükbe, emellett bárhol megkereshetik az aktuális pozíciójukhoz legközelebb található műhelyt, így vészhelyzet esetén a segítség rövid időn belül a helyszínre érkezik. Ezután értékelhetik a szolgáltatást, mely által az alkalmazás továbbfejleszthető, valamint kialakul egy megbízható platform, ahol a felhasználók valós vélemények alapján tájékozódhatnak.