Még a legkiválóbb szakembereknek is lehetnek hiányosságai tudásban és készségekben egyaránt, hatványozottan igaz ez a szédítő tempóban fejlődő digitális marketing számos területére. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) a Digital Marketing Institute (DMI) magyarországi stratégiai partnereként elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a világ legszínvonalasabb digitális marketing képzéseit. A képzések segítségével a résztvevők olyan nemzetközi minősítést szerezhetnek, amelyet az egész világon elismernek, és amely szó szerint meghatározza a globális mércét.
A modern marketingben a digitalizáció egyre növekvő hangsúllyal van jelen, szerepe ma már meghatározóbb, mint a hagyományos kommunikációs csatornáké, sőt a kis- és középvállalkozások marketingtevékenysége szinte teljes mértékben az online megoldásokra fókuszál. A Magyar Marketing Szövetség elkötelezett a marketingtevékenységet végző szakmai közösség minőségi digitális tudásának fejlesztésében, hiszen küldetése kezdettől fogva a szakmai és gazdasági értékteremtés, amelyben megkerülhetetlen szerep jut a digitális marketing edukációjának - hangsúlyozza Hinora Ferenc, a 30 éves szervezet elnöke. E cél érdekében a Magyar Marketing Szövetség három pillérre épülő komplex digitális képzési programot hozott létre, amely a következő elemekből áll:
A Digital Marketing Institute digitális marketing online képzései esetén PRO és SPECIALIST szintű programok, illetve rövidebb tanfolyamok közül választhatnak az érdeklődők. Az angol nyelvű online képzésekkel, DMI nemzetközi minősítést szerezhetnek a résztvevők, amelyet az egész világon elismernek, és szó szerint meghatározza a globális mércét.
A MasterClass digitális marketing mesterkurzust a Magyar Marketing Szövetség azzal a céllal hívta életre, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy magyar nyelvű képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerjék, valamint elsajátítsák.
A Mastermind, úgyis mint a komplex képzési program harmadik pillére, minden eddiginél rugalmasabb, vállalatokra, márkákra szabott, egyedi igényeknek megfelelő, gyakorlatorientált workshopokat takar magyar nyelven, a digitális képzések széles választékával.
A hazai marketingközösség meghatározó szakmai szövetségének (MMSZ) képzési programjai minden igényt, tudásszintet és érdeklődést kielégítenek: így a professzionális marketingszakemberek (hirdetői és ügynökségi oldalról egyaránt) és üzleti döntéshozók mellett ajánljanak képzéseket a teljesen kezdők, a friss diplomások, vagy akár a karrierváltók számára is. A DMI angol nyelvű, egész évben elérhető online képzései folyamatosan biztosítják a tanulás lehetőségét, segítik a sikeres karrierépítést és formálják a jövő szakembereinek készségeit is. Ezek a nemzetközi tanúsítványt adó képzések az egyetlen olyan világszerte is elismert tanfolyamok, amelyeket több vezető iparági szervezet, köztük az Amerikai Marketing Szövetség (AMA) is jóváhagyott. A képzések elvégzését a hazai marketingszakma jeles képviselőinek bevonásával - angol nyelvű képzések esetén egyedülálló módon - magyar nyelvű mentoring programmal is támogatja a Magyar Marketing Szövetség.
„A marketing iparág töretlenül élen jár a digitális innováció alkalmazásában, ezért minden eddiginél fontosabb, hogy a marketingszakemberek az ehhez szükséges kritikus képességekkel és ismeretekkel rendelkezzenek - mondja Ken Fitzpatrick, a DMI ügyvezetője. Nagyon örülünk annak, hogy stratégiai partnerünk, a Magyar Marketing Szövetség segítségével a képzéseinket már Magyarországon is elérhetővé tehetjük, amivel a világszínvonalú tudás megszerzésén túl arra is lehetőséget biztosítunk a résztvevők számára, hogy ők legyenek a digitális marketing szakma jövőbeli vezetői” – teszi hozzá a DMI CEO-ja.
„A Magyar Marketing Szövetség a Digital Marketing Institute magyarországi stratégiai partnereként elhozza a hazai szakemberek, és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb digitális marketing képzéseket; mindezzel célunk, hogy új szintre emeljük a hazai digitális marketingtudást” – emeli ki Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.