Ez egy nagy 2021-es közösségi társalgás

forrás: Prím Online, 2021. június 18. 08:43

A közösségi média óriási szerepet játszik mindennapi életünkben. Akár arról van szó, hogy az Instagramot pásztázza, hogy macskákról készült felvételeket nézegessen, ha unatkozik, vagy arról, hogy a Facebook-on lapozva keresi fel a legfrissebb híreket, vagy átnézi a piacokat, hogy CFD-k formájában megkezdhesse tőzsdei kereskedését az alkalmazásplatformokkal, semmi kétség afelől, hogy az alkalmazások nagymértékben beszivárogtak a társadalomba. 

A világjárvány kezdete óta, a közösségi média kimondottan erőteljes dominenciát képvisel az életünkben, és az emberek mostmár a közösségi csatornákat figyelik elsősorban a hírekért és információkért, vagy pedig kapcsolatba lépnek egymással a korlátozások és az elszigeteltség időszakaiban, vagy egyszerűen csak szórakozás céljából. Az elmúlt egy év során, a közösségi média vállalatai figyelemre méltó fellendülést mutattak, azzal együtt, hogy a Tik Tok, az Instagram és a Snapchat élen járnak ebben a folyamatban. Vessünk egy pillantást arra, hogy ezek a közösségi médiaóriások hogyan teljesítenek 2021-ben, és folytatódhat-e a járvány következtében megkezdett erősödésük.


 

Tik Tok

 

Bizonyára már Ön is hallott mostanra a Tik Tok-ról, és abban az esetben, ha még nem, akkor is valószínűleg látott már videó-részleteket erről az alkalmazásról, amely nagy vihart kavart világszerte. A Tik Tok az egyik leggyorsabban növekvő közösségi média alkalmazás a világon, és miután az ByteDance anyavállalat átvette 2018-ban, az alkalmazás új magasságokba emelkedett. Ahogy a jelen állapot is mutataja, a Tik Tok több mint 500 millió aktív felhasználót gyűjtött össze, és egyedül csak az Egyesült Államokban több mint 80 millió alkalommal töltötték le. Miközben a ByteDance még nem elérhető a tőzsdén történő kereskedés céljából, ez az egyik legjobban várt tőzsdei bevezetés a technológiai területen, mivel pletykák terjengenek arról, hogy a jövőben sor kerül a nyilvános tőzsdei bevezetésére. Ezt megelőzően a ByteDance úgy döntött, hogy beilleszkedik az e-kereskedelmi térbe, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy rövid videóik révén értékesíthessék áruikat. A világ legértékesebb magáncégeként az új törekvés már milliókat hozott a társaság számára, és a ByteDance célja, hogy 2022-re 185 milliárd dollárt keressen. Ha minden a tervek szerint alakul, mindez azt jelentené, hogy a ByteDance több mint 250 milliárdos értéket képiselne a piacra lépésével. Figyelje meg ezt a területet, és nézze meg, mit csinál a Tik Tok ezután annak érdekében, hogy megtartsa felhasználóit és jól is szórakoztassa őket.

 

Instagram

 

A 2020-as év során az Instagram számos olyan funkciót indított el, amelyek segítik a független alkotókat az alaptőke előteremtésében ezekben a bizonytalan időszakokban. Rzen funkciók közé tartozik az 'Instagram Shop' és a 'Shopping in Reels', amelyek lehetővé tették az alkotók számára, hogy közvetlenül az alkalmazásban értékesítsék termékeiket és szolgáltatásaikat. 2021 májusában, a közösségi médiaóriás professzionális irányítópultot hozott létre az alkotók számára, hogy hasznos betekintést nyerhessenek tartalmuk elérhetőségébe. Az Instagram továbbra is folytatja innovációs tevékenységét és napra kész marad, hogy 2021-ben újabb funkciókkal tudja magához vonzani és megtartani közönségét. Egyébként ilyen például a nemrégiben bejelentett Marketplace is, amely tovább fogja vinni az Instagramot az e-kereskedelmi térbe abból az okból kifolyólag, hogy a tartalomkészítőket összakapcsolják közönségükkel miközben pénzt is tudnak keresni. Azzal, hogy a világ nagymértékben elmozdult az e-kereskedelem irányába, ez egy igazán okos lépés az Instagramról, ugyanis mindennek az a célja, hogy a feltörekvő alkotókat még szervezettebben összekapcsolja a márkákkal. Adam Mosseri, az Instagram vezetője az Instagram Live internetes műsorban elmondta: "Képesnek kell lennünk segíteni a márkáknak olyan alkotók megtalálásában, akik egyedülállóan illeszkednek a munkához, amelyet próbálnak elvégezni, és fordítva." Az Instagram a Facebook tulajdona, ezért a Facebook alá tartozik, amikor a vállalat teljesítméynéről van szó. Ebben az évben, a Facebook kiemelkedő első negyedévet tudhat magáénak, ami még a várakozásokat is felülmúlta, ugyanis havi szinten 3.45 milliárd felhasználó használta az összes alkalmazást, amely egy 48%-os növekedést jelent éves szinten, és egy nettó 94%-os bevétel növekedést mutat 4.9 milliárd dollárról 9.5 milliárd dollárra, szintén éves összevetésben. Ha figyelemmel kíséri a CFD-k formájában történő részvénykereskedést az alkalmazásalapú platformok használatával, ügyeljen arra, hogy mindig naprakész legyen a Facebook legfrissebb híreivel.

 

Snapchat

 

A 2020-as év negyedik negyedévében a Snapchat felhasználói bázisa napi 16 millió aktív felhasználóval gyarapodott, ami összesen 265 millió felhasználóval rendelkező szintre emelte a céget. Azóta, a Snapchat továbbra is folytatja ezt a növekvő tendenciáját, azzal együtt, hogy anyavállalatának, a Snap-nek 2021-es negyedéves eredményei minden várakozást felülmúltak. .A Refinitiv előrejelzése szerint, a Snap 743.8 millió dolláros bevételt termelhet az első negyedévben, de a vállalat rácáfolt erre, mivel 770 millió dollárt termelt. A FactSet előrejelzése pedig az volt, hogy a Snap napi aktív felhasználói száma összesen 274.62 millió lesz, de a Snap kényelmesen elérte a 280 milliós felhasználói bázist. Derek Andersen, a Snap pénzügyi vezérigazgatója szerint, a vállalat 2021 második negyedévében 80-85% -os bevételnövekedésre számít, amely meghaladja még az első negyedévben tapasztalt 66%-os növekedési ütemet. A Snapchat vezérigazgatója, Evan Spiegel a közelmúltban szembeszállt a technológiai iparág megszokott menetével azáltal, hogy vállalta az Apple 30%-os jutalékának kifizetését, mondván: "Valóban úgy érezzük, hogy a Snapchat nem létezhetne az iPhone és az Apple által létrehozott csodálatos platform nélkül." Tovább magyarázta, mondván: "Ebben az értelemben, nem vagyok biztos abban, hogy van-e választásunk a 30%-os díj megfizetése kapcsán, és természetesen örömmel tesszük ezt, cserébe mindazon csodálatos technológiákért, amelyeket a szoftver és egyben a hardver fejlődésük kapcsán is nyújtanak számunkra."A Snapchat minden bizonnyal a saját maga ütemében és stílusában halad, de a számok azt mutatják, hogy ez látszólag működik nekünk.

 

A lényeg

 

Miközben úgy tűnik, hogy a közösségi média olyan óriásainak, mint a Tik Tok és az Instagram, jelenlegi helyzete úgymond kivirágzott, addig, érdekes lesz majd megfigyelni azt is, hogy miként reagál majd a globális nagyközönség, amikor teljesen feloldják a korlátozásokat. Vajon megtartják-e társadalmi rutinjukat, vagy gyakrabban teszik majd le telefonjaikat, és ezáltal esetleg potenciális kihívásokat jelentenek ezeknek, az elkötelezettséggel boldoguló és működő vállalatoknak? Mindezt csak az idő tudja megmutatni.

 

A nagy közösségi vállalatok részvényárfolyamainak hullámvölgyei mind lehetőségeket, mind pedig kockázatokat jelenthetnek azok számára, akik CFD-k (Contracts for Difference) formájában szeretnének részvénykereskedést folytatni az alkalmazásalapú platformokkal. A CFD-k lényegében lehetővé teszik az Ön számára, hogy előnyre tegyen szert az olyan technológiai vállalatok, mint a Facebook és a Twitter részvényárfolyamainak mindkét irányú elmozdulásai által - akár azok nőnek vagy éppen csökkennek -, anélkül, hogy meg kellene vásárolnia az alapul szolgáló eszközt (ebben az esetben a tényleges részvényeket).

 

Mielőtt megkezdené CFD-k formájában történő részvénykereskedését az alkalmazásalapú platformok használatával, végezze el a házi feladatát úgymond, és keressen egy olyan befektetési szolgáltatót, akiben megbízhat. Feltétlenül nézze meg a kiválasztott befektetési szolgáltató CFD-eszközeinek kínálatát, amelyek részvényeket, árukat, ETF-eket, globális indexeket, valamint devizapárokat is tartalmazhatnak, és egy szabályozott befektetési szolgáltatót válasszon magának, a biztonság és a megbízhatóság biztosítása érdekében.

 

VIBHS Financial Limited társaságot az Egyesült Királyságban a Financial Conduct Authority a 613381. sz. hivatkozási szám engedélyezte és szabályozza. Angliában és Walesben korlátolt felelősségű társaságként van bejegyezve a Companies House-nál 08279988 -as cégjegyzékszámon.

 

Az iFOREX UK csapata együttműködött a dokumentumban szereplő anyagok előállításában, és az ebben a dokumentumban szereplő anyagok semmilyen esetben sem tekinthetőek – sem kifejezetten, vagy hallgatólagosan, sem közvetve vagy közvetlenül – pénzügyi eszközre vonatkozó befektetési tanácsnak, ajánlatnak, vagy befektetési stratégiára vonatkozó javaslatnak. A CFD összetett eszköz, és a tőkeáttétel miatt a hirtelen veszteség jelentős kockázatával jár. Ennél a szolgáltatónál a lakossági befektetői számlák 65.13 %-án veszteség keletkezik a CFD-kereskedés során. Fontolja meg, hogy érti-e a CFD-k működését és hogy megengedheti-e magának a veszteség magas kockázatát. Kérjük vegye figyelembe: A múltbeli teljesítménymozgások számításai a határidős ügyleteket reprezentálhatják és nem pedig a mögöttes eszközt. Teljes jognyilatkozat: https://www.iforex.hu/legal/article-disclaimer