Pár hónapon belül, de legkésőbb az év végéig minden műsorszerkesztőnek és riporternek meg kell tanulnia az internetes szerkesztés módszereit is, ha továbbra is a CNN kötelékében kíván dolgozni jelentették be Atlantában, a cég központjában.
A CNN, amely még manapság is a világ vezető hírcsatornájának tekinthető, le akarja bontani azt a mesterséges falat, amely a hagyományos és új médiát egymástól elválasztja. Frances Katz, aki a The New York Time on-line kiadásánál kezdte pályafutását, hosszabb értekezést írt arról, hogyan mosódnak el és oldódnak fel a határok a médiumok között. Pár éve, az internetes kiadás azt jelentette, hogy szimplán megismételték azokat a cikkeket, amelyeket nyomtatásban már leközöltek, vagy a tévében sugároztak. 1997-ben az ABC csatorna internetes mutációjában az ABCNews.com-ban jelentek meg először azok a térképek, video és audio anyagok, amelyek a hír megértését segítették, és a site pillanatok alatt hatalmas siker lett.
Ezt követték a CNN, majd a The New York Times és az NBC on-line kiadásai. Úgy tűnik, az újságírók ma már egyre inkább azon gondolkodnak, hogyan lehet háttér anyaggal megtámogatni a leközölt információt, mert a gyorsaság önmagában manapság nem elég. A fokozatos összeolvadást jellemzi, hogy a CNN The Spin Room című műsorában interneten bárki hozzászólhat a műsorhoz, és kérdéseket tehet fel a tévében helyet foglaló meghívottaknak. A VH1 szintén az internet irányába nyitott: az általa alapított díj nyerteseire a interneten lehetett szavazni közölte az Associated Press.