Hirdetési kampányba kezdett az AOL-TW amelynek az a célja, hogy megismertesse az előfizetőket az interaktív televíziózás előnyeivel és különösen a TiVo szerepével ebben az új technológiában.
Tavaly közel 200 millió dollárt fordított hirdetésre az AOL-TW, 50 milliót pedig a TiVo, ez azonban nem bizonyult elégségesnek: az AOL, amely tavaly júniusban indította a TiVo technológián alapuló interaktív tévézést, mindössze 153 000 előfizetőt tudott megnyerni. Miután ennyi pénzt már beleöltek, mindkét fél a fejlesztés mellett van, és újabb, az eddigieknél is átfogóbb kampányba kezdtek.
Nyomtatott anyagot küldenek a potenciális előfizetőknek, e-mailben és interneten reklámozzák az interaktív tévézés előnyeit és természetesen a televíziót is felhasználják. Emellett gyors pénzsegélyt is kap az TiVo a médiaóriástól, amellyel pénzügyi helyzetét konszolidálhatja. A bejelentés hatására újra emelkedésnek indult a TiVo részvényeinek az ára írja az InternetNews.