A hazai tervezők támogatásának céljával indult el a Petrity és az LG Magyarország együttműködése, amelynek során a magyar táskadizájner, Petrity Dorka az LG gram ultrabookokhoz készített egyedi laptoptáskákat. A novemberben induló közös promóció keretében azok, akik gram laptopot vásárolnak az LG partnereinek webshopjaiban, ajándék dizájner táskát kapnak új gépük mellé.
November 1-től az eMAG, az Extreme Digital, a Laptop.hu és a Notebook.hu webshopjaiban ajándék Petrity laptoptáskát kapnak azok, akik LG gram laptopot vásárolnak. A bézs és fekete színű táskák gyöngyvászon és valódi bőr ötvözésével készültek, stílusban és kialakításban is kifejezetten az LG ultrabookokhoz igazodva.
A nemrégiben Magyarországra érkezett LG gram laptopcsalád már a nevében is utal arra, hogy ultrakönnyű készülékekről van szó: a legnagyobb modell is mindössze 1,3 kg-ot nyom annak ellenére, hogy felszereltségét tekintve a legkiemelkedőbb megoldásokat – 16:10 képarányú IPS kijelző, 11. generációs Intel Core processzor, Intel Iris Xe grafikus lapka, Thunderbolt 4 port – kínálja. A könnyű és elegáns kialakításhoz illeszkednek a napokban elkészült Petrity táskák is, amelyek az LG laptopmárka hazai bevezetését kívánják támogatni.
„A promócióval a célunk az, hogy kihangsúlyozzuk az LG gram laptopok prémium mivoltát és könnyű hordozhatóságát. Amikor felmerült az ötlet, hogy saját táskákat készítünk a készülékekhez, mindenképpen a hazai tervezőket szerettük volna előtérbe helyezni. Petrity Dorka munkásságát látva pedig egyértelmű volt, hogy a márka tökéletes partner lesz a projekthez” – mondta el Orémus Eszter, az LG Magyarország IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere.
A gyártási folyamat során a legfontosabb szempont a könnyű, de mégis funkcionális kialakítás volt. A táska így a töltőadapter és a személyes tárgyak elhelyezéséhez belső zsebeket és egy bőröndfület is kapott, így alkalmas arra, hogy egy üzleti találkozón vagy egy mozgalmas napon maximálisan kiszolgálja az igényeinket, vagy akár teljesen átvegye a kézitáskánk szerepét. A két termék együtt így elsősorban azokhoz szól, akik mindig mozgásban vannak, szívesen dolgoznak egy kávézóból, és a teljesítmény mellett a praktikumot és a kényelmet is fontosnak tartják.
„A táska tervezésénél az elegáns kialakítás és prémium anyaghasználat mellett a legfontosabb szempont a könnyű anyagok alkalmazása volt, hiszen nem szerettük volna nehezebbé vagy testesebbé tenni a meglepően könnyű és vékony készüléket” – mondta el Petrity Dorka, a Petrity táskamárka alapítója, tervezője. „A gyöngyvászon és valódi bőr elemek párosítása olyannyira jól sikerült, hogy az LG-vel való együttműködés során kialakult koncepcióból a jövő évi kollekcióhoz is szeretnénk ihletet meríteni.”
Az LG Magyarország és a Petrity első közös promóciója november 30-ig tart, de a két cég a vásárlók visszajelzéseitől függően fenntartja az együttműködés folytatásának, bővítésének lehetőségét.