Jia Shaoqian a vállalat elnöke a G20 klímacsúcs és a COP 26 konferenciával egy időben szervezett CNBC ESG csúcstalálkozón elmondta, hogy egy-egy tévésorozat gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizálják, csökkentik a tévék hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítanak meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó felhasználásával egyenértékű.
A CNBC ESG Council a világ vezető vállalatinak részvételével megrendezett kerekasztal, melyen a részvtvevők a fenntartható vállalatvezetéssel és termeléssel kapcsolatos törekvéseket, kihívásokat, valamint az ezek leküzdéséhez szükséges stratégiákat vitatják meg egymással.
Az eseményen a Hisense elnöke, Jia Shaoqian kiemelte, hogy a vállalat energiatakarékossággal és környezetvédelemmel kapcsolatos intézkedései a nyersanyag-kiválasztástól a gyártás folyamatán át az ellátási lánc, valamint termékfejlesztés minden aspektusában helyet kapnak.
Zöldebb technológia, kevesebb áramfogyasztás
A Hisense 2018 óta közel hatezer tonnával kevesebb széndioxidot bocsátott ki, továbbá mind a hűtőszekrény- mind pedig a tévégyártási folyamataiban komoly reformokat vitt véghez. “Egy tévésorozatot gyártásánál a készülékek teljes hőelvezető rendszerét optimalizáljuk, továbbá csökkentjük a modellek hátlapjának vastagságát, ezáltal évente 4626 tonna műanyagot takarítunk meg, ami 514 millióval kevesebb műanyag zacskó használatával egyenértékű” – mondta el Jia Shaoqian. A Hisense elnöke hozzátette, hogy a vállalat 100 colos lézertévéinek energiafogyasztását is csökkentette 250 Wattal, melynek eredményeképp a készülékek harmadannyival kevesebbet fogyasztanak, mint a piacon található azonos méretű LCD-modellek.