A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners, a Mötesplatsen (lefordítva: Találkahely) nevű Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. Az oldal korábbi tulajdonosa - a Schibsted - 15 év után válik meg a vállalattól.
A Randivonal-at és a Mötesplatsen-t működtető Dating Central Europe az európai társkereső piacon így portfóliójával már 6 országban lesz jelen, konszolidált árbevétele meghaladja majd a 2,5 milliárd forintot.
„A Dating Central Europe Zrt. ideális szakmai befektető, aki új tulajdonosként minden bizonnyal sikeresen fejleszti majd tovább a Mötesplatsen társkereső oldalt.” - mondta Peter Grytterhielm a Schibsted operatív igazgatója.
A több mint 20 éve működő Randivonal a magyar internet hőskora óta szerzett tapasztalataival egyenértékű partnere lesz a hasonló életúttal rendelkező Mötesplatsen-nek. A két társkereső oldal az adott országban úttörökként tűzte ki célul, hogy kifejezetten a komoly kapcsolatok megtalálására építi fel szolgáltatásait.
“Úgy gondoljuk, hogy mindkét vállalatunknak nagyon hasonló a mozgatórugója, immáron több mint két évtizede azonos értékek mentén fejlesztjük prémium társkereső szolgáltatásainkat. Sikeresen védjünk a helyi piacunkat a nemzetközi óriáscégekkel szemben és ugyanazokkal a kihívásokkal találkozunk. Hiszek abban, hogy miközben a nemzetközi szinergiákra támaszkodunk, jövőnk a helyi piacoktól függ. Nem tervezzük a platformjaink összevonását, mivel minden weboldalunknak a helyi adottságokra kell reflektálni, relevánsnak maradni, valamint megtartani és építeni azokra a kulturális különbségekre, amikre büszkék lehetünk. A jövőt a globális monopóliumokkal szemben a lokális és prémium szolgáltatásokban látom.” – nyilatkozta Weiler Péter a Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
Az online társkereső szolgáltatások napjainkban a prémium szegmensben erősödnek leginkább. Ebből a trendből legjobban azok a lokális márkák profitálnak, akik nagy múlttal rendelkeznek, és személyre szabott, minőségi szolgáltatást nyújtanak.
“Ez egy nagy horderejű akvizíció a DACE Zrt. számára és az első lépés a vállalattal kapcsolatos nemzetközi akvizíciós tervünkben. Hiszünk abban, hogy a két hasonló értékrenddel rendelkező márka még sikeresebb lesz a közös irányítás alatt. Nagy örömmel üdvözöljük a Mötesplatsen-t és összes munkatársát vállalatcsoportunkban.” – nyilatkozta Chris Wittlinger a Russmedia igazgatója.