A TCL Electronics, a globális TV iparág egyik kulcsszereplője és vezető szórakoztatóelektronikai márkája egy virtuális sajtótájékoztatón jelentette be legújabb szlogenjét, amely így hangzik: Inspire Greatness.
“Az „Inspire Greatness” nem csupán a márka legújabb vállalati üzenete, hanem a TCL magabiztosságát és ambícióját is tükrözi, hogy a fogyasztókat szerte a világon olyan értékkel ruházza fel, amely inspirálja és ösztönzi őket arra, hogy az életükben nagyszerűségre törekedjenek.” - mondta Juan Du, a TCL Electronics elnöke.
A TCL büszke arra, hogy úttörő szerepet tölt be a kijelzőtechnológiák terén, ahol csaknem 31 milliárd dollárt költött eddig fejlesztésekre, melynek köszönhetően segíti az embereket, hogy valódi moziélményben legyen részük akár otthoni környezetben.
Globális technológiai márkaként a TCL olyan értékeket és inspirációkat kínál, amelyek túlmutatnak a termékeken.
A zöld szektorban, a mesterséges intelligenciában (AI) és az IoT-ben végzett elkötelezett erőfeszítéseivel a TCL a környezetbarátabb, előre tekintő és modern életmódot hirdeti, többek közt a globális tevékenységeivel, a fenntartható fejlesztéseivel és az intelligens gyártási technológiájával. A TCL a társadalmi felelősségvállalás terén is aktív szerepet vállalt, világszerte támogatta a helyi közösségeket.
A TCL-t az emberek bátorsága és ellenállása ihlette, akik fáradhatatlanul dolgoznak a járvány hatásai ellen, ezért a márka a globális elérését és jelenlétét a CES 2022-es kiállításán arra kívánja használni, hogy ösztönzi őket a továbblépésre ebben a nehéz időkben.