Az internet mint közvetítő rendszer, önmagában nem helyettesíti az emberi kreativitást, nem funkcionál, mint eladó, csak kapcsolat a vevő és az eladó között. Nem egy sziget, amely csak a hozzáértőknek érhető el, a világháló mindenkié. Egyre több a csekély számítástechnikai ismeretekkel rendelkező látogató, akiket az interneten megjelenő cégeknek meg kell fogniuk.
A gyenge grafikai megjelenítés, a nehézkes navigáció, a nem működő linkek, a félkész oldalak, az idejétmúlt információk megölik a honlapot, mert elüldözik a látogatókat. Pedig a cél az, hogy a cég oldalaira csalogassák a HONpolgárokat, elérjék, hogy visszajárjanak, és személyes kapcsolat alakuljon ki velük. A Worldsites felmérése szerint nagyon kevés cég figyel a látogatók véleményére, ötleteire. Ez pedig hiba.
Ahogy a munkában értelmet keresünk és folyamatosan értelmezzük a körülöttünk lévő világot, épp úgy tesszük ezt a virtuális világban is. Ezért nem elhanyagolandó a folyamatos információ, a jól értelmezhető, személyre szabott szolgáltatás, az internetező partnerként kezelése. Tehát, dolgozzunk ki az on-line világra is üzleti stratégiát. Legyen ez felhasználóbarát, a nekünk fontos célcsoportra szabott, jól értelmezhető és interaktív javasolja a felmérés tapasztalatainak ismeretében a Worldsites Hungary.