A Gravity részvényei hamarosan megjelenhetnek a tőzsdén

forrás: Prím Online, 2022. január 31. 11:20

A Yusp ajánlórendszert fejlesztő és üzemeltető Gravity R&D Zrt. alapítói a menedzsment által végrehajtott kivásárlás (management buyout) keretében megszerezték a társaság részvényeinek többségét. A tranzakció erős jelzés a piacnak és az ügyfeleknek arra, hogy az alapítók magabiztosak és elkötelezettek a társaság jövőbeli növekedésében.

A felvásárlásnak több szempontból komoly hatása lehet a vállalat jövőbeli működésére. Jelenleg a cég már csaknem egy évtizede önfenntartó módon, külső finanszírozási igény nélkül működik. Az alapítók befektetését alátámasztja, hogy a társaság termékei és szolgáltatásai az egyre növekvő gépi tanulási rendszerek piacán komoly keresletre számíthatnak, ami egyrészt hozzájárul a bővüléshez, valamint hosszú távon is profitábilis működést tesz lehetővé.

 

A tranzakció segíti a cég jövőbeli növekedését, és a befektetővel egyetértésben tervezik a technológiai cég részvényeinek nyilvános piaci bevezetését a közeljövőben akár a BÉT Xtend piacán, akár más hasonló nyilvános kereskedési platformon.

 

 

A cég már jelenleg is számos ismert céget tudhat ügyfelének nemcsak itthon, hanem a világ számos országában. Az általa fejlesztett ajánlórendszer mind a használt algoritmusok, mind skálázhatóság tekintetében a világ élvonalában szerepel. Képes akár másodpercenként több százezer személyre szabott ajánlást kiszolgálni, melyek mindegyike abban a pillanatban lesz optimalizálva az egyes felhasználók korábbi és aktuális viselkedése és állapota alapján.

 

De mi is az az ajánlórendszer? A Yusp egy olyan mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével webshopok, hírportálok, videómegosztó oldalak tetszőleges pontjára lehet személyre szabott termék és tartalom ajánlásokat elhelyezni. Ezek az ajánlatok a látogatói viselkedést elemezve az aktuális látogató számára legrelevánsabb termékeket, híreket vagy tartalmakat jeleníti meg. A rendszer folyamatosan tanuló algoritmusokat használ, ezért tökéletesen automatizáltan működik.

 

A személyre szabás nem csupán a felhasználói élményt javítja, hanem az oldalon tartja a felhasználókat, illetve többletbevételt hoz a honlap üzemeltetőinek.