Milyen úton és módon hozható ki egy CRM rendszerből fejlett vállalatirányítási rendszer? Milyen feladatok, folyamatok és kulcsfontosságú mutatók terén érhető el látványos szintlépés az ilyen irányú fejlesztéssel?
Ezt a kérdéskört bontjuk ki részletesen a cikk keretei között. Remélhetőleg sikerül szemléltetni, mekkora potenciál rejlik a CRM integrált vállalatirányítási rendszerként történő hasznosításában.
Egy modern CRM naptár integrációval segít, hogy ne legyen elfelejtett feladat
Méghozzá kényelmesen, fenntartható módon. Ennek köszönhetően többé nem kell attól tartani, hogy elfelejtünk felhívni egy ügyfelet, nem érünk oda egy megbeszélt online meetingre, vagy egy fontos email küldése csak késve jut eszünkbe.
A praktikus és felhasználóbarát modern CRM rendszer segítségével létrehozott teendők az integrációnak hála egyenes úton kerülhetnek akár kedvenc naptár alkalmazásunkba. Így rögvest szem előtt lehetnek, és biztosan nem feledkezünk meg róluk.
Vállalatirányítási rendszerként a CRM a webshop integrációban is segíthet
Gondoltuk volna, hogy a testre szabott CRM rendszer segíthet újból elérni a kosárelhagyókat különleges ajánlatokkal? Sőt, akár úgy is hasznosítható egy modern CRM rendszer, hogy személyre szabott e-mail sorozatot küldhetünk vele a vásárlóknak, akár automatizált módon?
Ennek köszönhetően nemcsak az egyszeri vásárlás, hanem az igazi profittal kecsegtető ismételt vásárlás is hatékonyabban érhető el. De akár a beérkező panaszok kezelésében is nagy segítség, ha a CRM rendszer ügyfélszolgálati moduljában integráltan történik a feladat megoldása.
CRM-mel a riportolás is racionalizálható
Vagyis a projektmenedzsment szoftverként hasznosuló CRM szoftver a riportok készítésében is óriási segítség. Betöltve ezáltal egy integrált vállalatirányítási rendszer szerepét, hozzájárulva a kulcsfontosságú mutatók nyomon követéséhez.
Sőt, mivel a rendszer óránként automatikus frissítést is tud a riportok kapcsán, ennek köszönhetően az adatok teljes mértékben naprakészen tarthatók.
Egy praktikus mód, ahogy a CRM segít a marketingben és értékesítésben
Képzeljük csak el, ahogy a Facebook hirdetésekből megszerzett leadek egyenesen a CRM rendszerbe kerülnek át. Teljes mértékben automatikusan, ahogyan az egy modern vállalatirányítási rendszertől egyébként elvárható.
Ennek nagy előnye, hogy a munkatársak rögtön láthatják, milyen hirdetésből érkezett az érdeklődő a vállalat rendszerébe és mi a teendő vele. Vagyis a lead kezelés minimális időbeli ráfordítással történhet.
Azt pedig már bizonyára tudjuk, hogy a gyors és hatékony reagálás kedvező eséllyel sikeres értékesítést hozhat a konyhára. Többek között ennyi mindenben segíthet tehát a vállalatirányítási rendszerként hasznosuló modern CRM.