Egyértelműen sikeresnek ítélhető az a szervezeti változtatás, melynek alapja a Front Office - Back Office struktúra. Ez eredményezi a cég vevőinek jobb minőségű, hatékonyabb kiszolgálását.
Az LNX működését optimalizálta, vevőkörét négy piaci szegmens szerint határozta meg, melyek a következők: Állam- és közigazgatás; Infokom és közművek; Pénzügyi szolgáltatók; Ipar, kereskedelem. Az így kialakult Front Office egységek közvetlen, állandó kapcsolatban állnak a vevőkkel, igényeikre megfelelő megoldásokkal válaszolnak. Munkájuk során alapvetően a háttérben működő Back Office-okra támaszkodnak, azok szakmai támogatásával oldják meg a feladatokat. A projektek száma az év során meghaladta az 1100-at, a munkatársak száma 40 fővel, 150-re emelkedett, a cég tevékenységébe szervesen illeszkedik egy vadonatúj tevékenység: a kábeltévé-hálózatok építése is.