A Dell beszüntette B2B marketplace-ének működését, alig négy hónappal a hivatalos megnyitás után. A Dell Marketplace lehetővé tette, hogy a vásárlók az általuk kiválasztott forgalmazótól rendeljenek számítógépeket, notebook-okat, szervereket és más kapcsolodó termékeket.
A cég vezetése szerint az e-piacterek technológiai összetevői sikeresek voltak, a felhasználók habozása miatt voltak kénytelenek a szolgáltatást beszüntetni.
A Dell három szolgáltatóval a Pitney Bowes-zal, a Motorolával és a 3M-mel szerződött, melynek keretében közvetlenül kínálhatták saját termékeiket a vásárlóknak az e-piactéren.
A Dell bevételei nem üzleti megoldások eladásából, hanem a forgalmazóknak kiszámlázott megrendelések utáni jutalékból és a hostolási díjakból származtak.
A gazdasági növekedés lassulása ellenére az elektronikus piacterek a következõ években is rohamosan fejlõdnek majd. A Jupiter Research szerint 2005-re csupán az Egyesült Államokban 2,1 milliárd dollárról 80,9 milliárd dollárra növekszik a B2B piacterekre költött összeg.