A 24 országban 31 irodát működtető, kelet-közép-európai központját 1999-ben Budapesten megnyitó Nicholson International honlapjának kialakításakor rendhagyó stratégiát követett, amely kapcsán az új, online megjelenés a jövőben kettős szerepet tölt be a cég kommunikációjában. Egyrészt alapját képezi a nemzetközi Nicholson honlap szín- és formavilágának, valamint kiindulási pontot jelenthet a vállalat offline arculatának újratervezésekor. Az interaktívan kialakított honlap (pl. felhasználóbarát menürendszer, animált grafikonok, ki/be kapcsolható zene) bemutatja a Nicholson globális és regionális tevékenységét, valamint nagy hangsúlyt fektet a Customer Relationship Management (CRM) jegyében tudatosan alkalmazott emberközpontú üzletpolitikára. A site további érdekességei közé tartozik az álláskeresők jelentkezését megkönnyítő, online kitölthető és a Nicholsonhoz elküldhető önéletrajz.
A Nicholson International elkészült honlapjának domaincíme is a vállalat törekvéseinek tudatos irányát tükrözi. A www.e-nicholson.com a HR tanácsadást támogató megoldást, az internet segítségével lehetővé vált személyre szabott, kétirányú kommunikációt hivatott jelezni. A kialakított site a regionális kommunikáció részeként alkalmas a globális szintű szolgáltatások megvalósítására is. Az úttörő szemlélet, melynek alapjául a gyors információramlás megteremtése szolgál, szakít az eddigi hagyományokkal, és a sikeres online megoldásokat igyekszik offline körben is alkalmazni.
A nemzetközi trendekhez és a hazai elvárásokhoz alkalmazkodó szolgáltatásportfóliójával a Mirai az interaktív megoldásokhoz szükséges öt területen webes fejlesztések, online kommunikációs tanácsadás, multimédia, rendszerintergráció, ePR és online marketing megoldások áll ügyfelei rendelkezésére.