Unisys: új cégarculat az e-business jegyében

Kovács Attila, 2001. február 7. 15:59
A Unisys Corporation bejelentette új, nemzetközi reklámkampányának elindítását, amely agresszív és tapasztalt e-business megoldásszállítóként mutatja be a vállalatot az informatikai szolgáltatások és számítógépes technológiák piacán.
Az új szlogennel - „Fejünkben van az e-business” („We have a head for e-Business”) - a vállalat megújítja arculatát; az eddig népszerű monitorfejek helyett lapos, táblaszerű ábrázolás jelenik meg, amely tükrözi a Unisys e-business megoldásokat szállító vállalattá történő átalakulását. A kampány, amelyet a vállalat új kreatív ügynöksége, a Grey Worldwide tervezett, drámai hatású, hideg, fekete-fehér, furcsa szögben készített fotókkal példázza és emeli ki az e-businessről alkotott általános felfogásunkat és véleményünket.