Nagy kihívásnak tartjuk a Marketlink nyújtotta lehetőségeket, és jelentős profitnövekedésre számítunk mind helyi, mind regionális szinten- mondta Tátrallyay Géza, a MAVA igazgatója.
Az call center kihelyezés (outsourcing) piaca tavaly 17 %-os növekedést mutatott Európában, a Közel Keleten és Afrikában, Magyarországon pedig több mint 25%-os fejlődést ért el. Idén legalább ekkora mértékű növekedés várható. A Marketlink jelenleg a piacvezető call center szolgáltató Magyarországon és hasonló pozíciót kíván betölteni a közép-kelet-európai térségben is.
Mivel Magyarországon adott a magas képzettség és nyelvismeret, a viszonylag alacsony munkáltatói költség és a minőségi telekommunikációs infrastruktúra, ezért nagy lehetőséget látunk abban, hogy Magyarországról elégítsük ki nagy nyugat-európai vállalatok call center működtetése iránti igényeit. A növekedési lehetőségek tulajdonképpen határtalanok- vallja David Lee, a Marketlink ügyvezető igazgatója. A MAVA-val kialakított társulás biztosítja a tőkét és a stratégiai közreműködést, melyek segítségével céljainkat megvalósíthatjuk tette hozzá Lee.
Az 1996-ban alapított Marketlink Kft modern telekommunikációs technológiát alkalmaz szakképzett és elhivatott szakemberek közreműködésével annak érdekében, hogy költség-hatékony és eredmény-orientált ügyfélszolgálati és értékesítési megoldásokat nyújtson.