A TCL, a kijelző technológia és a megfizethető, prémium okostermékek zászlóshajója két fontos bejelentéssel készül az IFA 2022 rendezvényen: továbbfejlesztette a TCL NXTWEAR S okosszemüvegét a még nagyobb kényelemért, illetve négy labdarúgó sztár is márkanagykövetként csatlakozik a nemzetközi programhoz, ezzel erősítve a TCL kommunikációját a 2022-2023-as szezonban.
TCL NXTWEAR S fejlesztések
A kiterjedt moziélmény a kettős 1080p Micro OLED kijelzővel, valamint az elülső és korrekciós lencsékkel válik elérhetővé, így a TCL NXTWEAR okosszemüveggel minden utazás személyes mozivá vagy magánirodává változik. A TCL NXTWEAR S rengeteg újdonsága tovább gazdagítja a felhasználói élményeket.
A vezérlők módosításával egyszerűbbek lett a beállítások kezelése. A funkciók keresgélése helyett a hangerő a bal száron lévő kerék segítségével változtatható. Míg a jobb száron található tárcsával a fényerőt és a 2D/3D módot állíthatjuk be. A jobb szár hátulján található új, mágneses pogo-pin csatlakozóval az okoseszközökhöz és számítógépekhez való hozzáférhetőség is sokkal könnyebb lett.
A kijelző és a hang is jelentős minőségi fejlesztést kapott. A TCL NXTWEAR S kisebb áramfogyasztás mellett biztosít élénkebb, vibrálóbb színeket. Az újratervezett hangszóró pontosabb, tisztább hangot, az audió pedig moziszerű tisztaságot kínál.
Az újra beállított magas és alacsony frekvenciájú audió által élvezhetőbb a viselése, tökéletes filmnézést és zavartalan utazási órákat tesz lehetővé.
“Odafigyeltünk az ügyfelek és a média visszajelzéseire, hogy javíthassunk az okosszemüvegen” – mondta el Howie Li, a TCL Innovációs Üzletágának ügyvezető igazgatója. „A TCL NXTWEAR S is ékes bizonyítéka annak, hogy a TCL az innováció során a felhasználói igényeket tartja a legfontosabbnak”.
A TCL NXTWEAR S 2022 negyedik negyedévétől lesz kapható a kiválasztott régiókban.
A TCL négy világklasszis labdarúgót igazolt a globális márkanagykövet csapatába
Hosszú távú márkanagykövetnek szerződtettük a brazil csatárt, Rodrygo Goes-t, a spanyol középpályást Pedri Gonzálezt, a francia védőt, Raphaël Varane-t és az angol középpályást, Phil Fodent. Mind a négy sztár részt fog venni a TCL online és offline reklámkampányában, illetve közre fog működni a TCL csatornáin futó exkluzív tartalmakban a 2022/2023-as szezonban és a szezont követően egész évben.
Ezek a partnerkapcsolatok is demonstrálják, hogy a TCL a technológián és a sporton keresztül is kapcsolódni szeretne a közönségéhez. Az aktivitások a klubok és a nemzeti válogatottak meccseit is lefedik, amelyek párhuzamosan futnak a Brazil Labdarúgó-Szövetség támogatásával.
“Nagy örömünkre szolgál, hogy a TCL márkanagyköveteiként üdvözölhetjük a kiemelkedő tehetségeket” – mondta Stefan Streit, a TCL Communication marketing igazgatója. „Ezek az együttműködések is igazolják a TCL elkötelezettségét a „Nagyszerűség inspirálása” iránt. A sport és közösségi tevékenységeink jól tükrözik elhivatottságunkat, hogy kiváló minőségű termékeket és élményeket nyújtsunk ügyfeleink számára”.