Új marketing-vezérigazgató érkezik a HMD Globalhoz, a Nokia telefonok gyártójához: októbertől Lars Silberbauer felel a vállalat Nokia készülékekkel, valamint a fogyasztói és vállalati szolgáltatásokkal kapcsolatos globális marketingtevékenységéért. Silberbauer közvetlenül Florian Seiche vezérigazgatónak tartozik beszámolási kötelezettséggel, akivel együtt dolgoznak majd a Nokia-készülékekre és a HMD Global szolgáltatásaira vonatkozó hosszú távú növekedési stratégián.
"Nagyon örülök, hogy ilyen izgalmas időszakban csatlakozhatok a HMD Global csapatához. Nemrég mutattuk be az eddigi legfenntarthatóbb készülékeinket, és épp most indítottuk el a forradalmian új, a telefonhasználatról alkotott elképzeléseinket megváltoztató előfizetési szolgáltatásunkat, a Circulart is. Alig várom, hogy a csapattal közösen dolgozhassak a digitális átalakulással összefüggő terveinken, és anélkül kapcsolhassuk össze a világot, hogy közben kárt teszünk vele a Földnek.” – mondta Lars Silberbauer, a HMD Global új marketing-vezérigazgatója.
Silberbauer korábban a Nemzetközi Olimpiai Bizottság márka-, marketing- és digitális csapatait vezette, majd az MTV Digital Studios vezető alelnökeként a vállalat közösségi csatornákon keresztül történő tevékenységére összpontosított. A LEGO-nál globális vezető igazgatóként a közösségi média jelenléttel akkor még nem rendelkező márkát a világ egyik legnagyobb hatású digitális vezetőjévé tette.