A február 18-ig tartó időszakban összesen 8,2 millió kelt el a játékgépből, ebből 4,38 millió jutott Japánba, 2,1 millió Amerikába, és 1,68 millió Európában talált gazdára. A vállalat nem szűkölködik a fejlesztési tervekben, az NTT DoCoMo révén mobiltelefonnal is össze akarják kötni a PS2-t, áprilisban pedig Check-i TV néven olyan szolgáltatást kívánnak indítani, ahol a PS2-rajongók interaktív beszélgetésben vehetnének részt, mozi- és szórakoztatóipari cikkeket olvashatnának, és értesülhetnének a legújabb PS2-hírekről. Tervezik egy új DNA-S (Dynamic Network Authentication System) rendszer bevezetését, melyet minden PS2 programba beépítenének, és ezzel megakadályozhatnák az illegális játékprogram másolást. A DNA-S egyedi gyártási számot tartalmaz, mely együttműködik a gép beépített azonosító rendszerével.