A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023. március 8.-án, immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.
A Szövetség női vezetőinek száma az első kampányt követően 9 hónapon belül 40 főről 100 fő fölé emelkedett, jelenleg már közel 170 hölgy tagja van a szervezetnek, így a korábban kitűzött cél, hogy a női vezetők száma elérje a taglétszám 50%-át, rövid időn belül megvalósulni látszik.
A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a 8 téma mellé 8 női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek.
Az idei év 8 fókusztémája: Women in Art, Women in Balance, Women in Finance, Women in Innovation, Women in Mentorship, Women in Social Responsibility, Women in Spotlight, Women in Sustainability
Az InStyle magazin március 14-én megjelenő tavaszi lapszámának 9 oldalas divatanyagában szereplő női vezetők gondolatairól, az instyle.hu karrier rovatában olvashatnak bővebben. A nemzetközi nőnapon induló interjúsorozatban minden nap másik téma főszereplői osztják meg véleményformáló üzeneteiket. A magazinban megjelenő divatanyagban minden csapat számára más magyar tervezőt kértek fel a szervezők a kollekció biztosítására. (Fotók: Pejkó Gergő, Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept, Smink: Pallag Evelin)
Aż InStyle magazin mellett a TV2 Tűsarok című műsorában egy 9 részes sorozat indul a kampány keretében március 26-tól, 9 héten keresztül és idén minden csoportról egy-egy city light plakát is kiemelt helyen kihelyezésre kerül.