Az LG Electronics (LG) az idén a Red Dot Awardon összesen 24 elismerést szerzett, ezen belül pedig a gamereknek szánt innovatív, hajlítható LG OLED Flex televízió a Best of the Best díjat érdemelte ki.
Az LG OLED tévék 2013-as első megjelenésük óta kivétel nélkül minden évben díjazottak voltak a Red Dot Design Awardon. A világ első hajlítható 42 hüvelykes OLED tévéjét, az LG OLED Flexet a fogyasztók körében végzett széleskörű felmérés eredményeinek figyelembevételével tervezték, így a készülék minden eddiginél nagyobb mértékű testreszabhatóságot biztosít, hiszen a felhasználók húszféle görbületi szint közül választhatnak. A televízió emellett számos, kifejezetten játékhoz tervezett funkcióval is rendelkezik: ilyen többek között az állítható hátsó megvilágítás, valamint az intuitív felhasználói felület, amelynek segítségével kényelmesen kezelhető a készülék.
A most díjazott számos termék közé tartozik az LG upgrade-elhető, fejleszthető háztartási gépeinek kategóriáját képviselő MoodUP hűtőszekrény is. A készülék színváltó LED ajtópanelekkel és beépített hangszórókkal rendelkezik, ezzel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy változatos színekkel és hangokkal, zenékkel dobják fel a konyhájuk hangulatát.
A Red Dot innovativitást elismerő díjának nyertesei közé tartoznak a legújabb LG Styler ShoeCase és ShoeCare cipőápolási megoldások, valamint az LG PuriCare Aero Furniture, vagyis a vállalat asztalba épített légtisztítója.
A Red Dot a világ legrangosabb formatervezési versenyeinek egyike, ahol termék- és kommunikációs dizájnokat, illetve dizájnkoncepciókat értékelnek. Az idén 51 országból mintegy 20 000 terméket neveztek a résztvevők.
"Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy innovációinkat a világ egyik legjobb formatervezési díjprogramja, a Red Dot is elismerte" – mondta Hwang Sung-gul, az LG Electronics vállalati formatervezési központjának vezetője. "Ezek a díjak különösen sokat jelentenek számunkra, mert igazolják azt a meggyőződésünket, hogy a vásárlói érték, valamint az újdonság és az egyediség olyan termékeken és szolgáltatásokon keresztül jön létre, amelyek tükrözik vevőink elvárásait."