Az Acer Márkatevékenység (ABO) a mobil számítástechnikára és kommunikációra, internettel összefüggő technológiákra és a kereskedelmi PC-k piaci szegmensére összpontosít. A Tervezés és Gyártás (DMS) elsősorban gyártói szolgáltatásokkal foglalkozik majd, amit a sokrétű ügyfélkör kialakítása érdekében tervezési és K+F szakértői tevékenységgel egészítenek ki.
Az Acer a jövőben is törekszik az innovációra és a vevőközpontú szervezet kiépítésére fejtette ki Shih. A jelenlegi szerkezetátalakítás egyszerűsített, célirányos és jövőbe tekintő szemléleten alapszik, és a piac változásait követő Acer fokozatos fejlődésének a része. Az Acernek a mai cégekhez hasonlóan rugalmasnak és alkalmazkodónak kell lennie, ha növekedni kíván. Shih hozzátette: Az OEM üzletág (DMS) és a márkaüzletág (ABO) különválasztása az erőforrásokkal kapcsolatos belső ellentéteket is megszünteti.