Hétfőn a Microsoft bejelentette, hogy angliai MSN internetes site-ján 86 dolláros éves díjat vezet be.
Ezért az előfizetésért speciális, a brit igényekre szabott híreket és sporteredményeket, valamint hirdetéseket olvashatnak a látogatók jelentette be Neil Holloway, a Microsoft UK igazgatója. A hirdetések csökkenése miatt kénytelenek vagyunk más bevételi forrás után nézni. Úgy gondoljuk, hogy az extra díjért extra szolgáltatást is kapnak majd az előfizetőink.
Annak ellenére, hogy az MSN a leglátogatottabb angliai portál a maga 5,5 milliós forgalmával, mégis kevesebbet költenek itt, mint a rivális, 4,4 milliós Yahoonál, ahol egy vásárlóra 300 dollár jut. A European AdWatch elemzése szerint 2001 második felében ismét növekedni fog a hirdetésekre fordított összeg, és ha így lesz, talán az MSN is megmarad ingyenesnek reménykedik az InternetNews riportere.