A társaság elmúlt éves 153,4 milliárd forintos árbevételéből mintegy 8 százalékot a roaming szolgáltatásból származó bevételek tettek ki.
A vezérigazgató úgy vélte, hogy 2001 végére 4,5-5 millió mobil-előfizető lesz Magyarországon, s reményei szerint ezek legalább fele a Westel előfizetője lesz.
Az új szolgáltatást a dominós ügyfelek saját SIM-kártyájuk és telefonszámuk használatával vehetik igénybe. A szolgáltatást nem kell megrendelni, hiszen az néhány kódszám beütésével aktiválható.
Winkler János közölte: ahhoz, hogy dominós ügyfeleik külföldön is fogadhassanak, illetve kezdeményezhessenek hívásokat és SMS-eket, a Westel a legmodernebb prepaid roaming, USSD call back szolgáltatást telepítette.
A külföldről is elérhető szolgáltatások egyike, hogy az ügyfél bármikor ingyenesen lekérdezheti számlaegyenlegét, s egy magával vitt mobiljeggyel fel is töltheti a kártyáját.