A vállalkozásoknak nem csak az offline, hanem az online stratégiákra is összpontosítaniuk kell, különösen, mivel a magyar felnőttek háromnegyede rendszeresen vásárol online. Az OTP Mobil azért, hogy támogassa a vállalkozásokat az e-commerce, m-commerce, fintech, marketing és logisztika témákban, október 18-án megrendezi a SimpleTrends Konferenciát. Az esemény lehetőséget biztosít a legújabb digitális trendek, technológiák és stratégiák megismerésére és megosztására.
2023-ban már vitathatatlan, hogy mindennapi életünk nagy részét a digitális térben éljük, az e-kereskedelem és az online piacterek feltörekvése is egyre szembetűnőbb* – ennek megfelelően a vállalkozásoknak is alkalmazkodniuk kell. Az OTP Mobil idei felmérése** rámutatott, hogy a 18-65 éves magyarok háromnegyede legalább évente néhány alkalommal vásárol online, havonta több mint harmaduk, és 17 százalék legalább hetente tesz így.
A gyors tempóban változó és fejlődő piaci környezetben való sikeres működéshez a vállalkozásoknak elengedhetetlen, hogy tisztában legyenek a digitalizáció, az automatizáció, a mesterséges intelligencia, az informatikai biztonság és a digitális pénzügyekkel kapcsolatos legújabb irányokkal. Az OTP Mobil elkötelezett amellett, hogy támogassa a vállalkozásokat a digitális transzformáció útján.
„Emiatt döntöttünk úgy, hogy október 18-án, megrendezzük a SimpleTrends Konferenciát, amely egyesíti az e-commerce, m-commerce, fintech, marketing és logisztika területeit és célja, hogy a résztvevők naprakész és értékes tudással gazdagodjanak. Az esemény platformot kínál a vállalkozások számára, hogy megosszák és megismerhessék a legújabb trendeket, technológiákat és stratégiákat, amelyek segíthetnek nekik versenyelőnyt szerezni a gyorsan változó üzleti világban. Ebben szeretnénk támogatni a SimplePay fizetési rendszerét használó partnereinket, ezért közülük az első 300 regisztrálónak térítésmentesen biztosítunk belépést a konferenciára” – nyilatkozta Szabó Gergő, az OTP Mobil marketing vezetője.
Az eseményen 40 előadást és 4 kerekasztal-beszélgetést hallgathatnak meg a résztvevők, akik így bepillantást nyerhetnek a jövő üzleti trendjeibe. Olyan előadók osztják meg tudásukat és tapasztalataikat, mint Fáykiss Péter az MNB Digitalizációs Igazgatóság Igazgatója, Pintér Róbert a Digiméter vezetője, Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt.-től, Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője, vagy Tomán Szabina, a Toman Lifestyle Kft. alapító-elnöke.
Az OTP Mobil nemcsak a konferenciát szervezi, hanem ezen túl a SimpleTrends Podcastot is életre hívta, amelyen keresztül értékes információkkal és tudással szolgálnak a vállalkozások számára. Valamint a Simpletrends.hu oldalon további hasznos információkat osztanak meg a kereskedőkkel, melyek segíthetik őket saját vállalkozásuk fejlesztésében.
_____________________
*https://www.ksh.hu/stadat_files/ikt/hu/ikt0019.html
**Az OTP Mobil felméréséről: Online kérdőíves felmérés a 18-65 éves magyar lakosság körében. Minta: 1200 fő, nem, kor, iskolai végzettség és régió szerint reprezentatív. Az adatfelvétel ideje: 2023. június 16. – július 3.