Aki ma nem kínál valódi ügyfélélményt, az óhatatlanul lemarad az ügyfelekért folytatott versenyben. November 15-én abban segít a KKV szektornak a Floow Day, hogy hogyan lehet a vásárlói élményen keresztül mérhető hasznot és versenyelőnyt elérni. A rendezvényen egy világszerte ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amelynek segítségével személyesebbé tehetjük az ügyfélkiszolgálást.
A Floow Day történetében ez az első, kifejezetten kkv-kra szabott ügyfélélmény nap, ahol az előadók kiemelten foglalkoznak azzal, hogy a vállalkozások hogyan tudnak valós versenyelőnyre szert tenni azáltal, hogy ügyfélfókuszú stratégiát folytatnak. A nap során a résztvevők a téma szakértőitől ismerhetik meg a legújabb trendeket, az ügyfélélményhez vezető gyakorlati lépéseket.
„Az ügyfélélmény nem más, mint az ügyfeleink és a márkánk közötti összes ismert, és ismeretlen interakció érzelmi lenyomata, emléke, ami valamilyen hatást kelt a vásárlóban. Akár tudatosan foglalkozunk vele, akár nem, az, hogy milyen hatást váltunk ki, meghatározza ügyfeleink elégedettségét, márkánkkal szembeni viselkedését, és ezáltal végső soron a profitunkat.” – fejtette ki Tarsoly Norbert üzletfejlesztési stratéga. – „Éppen ezért az ügyfelek megtartásának és a maradandó vásárlói élmény kialakításának elengedhetetlen része a pozitív hatásgyakorlás, ami a mi művészetünk alapja is.” – emelte ki Holcz Gábor, többszörös magyar és nemzetközi nagydíjas bűvész, mentalista. – „A színpadon közösen megmutatjuk, hogy melyek a pozitív hatásgyakorlás azon eszközei, amelyek segítségével az első számú opcióvá léphetünk elő az ügyfeleink fejében”
Friss kutatási eredményekkel és ügyféléletút tervezési gyakorlatokkal várják a résztvevőket
Klenovszki János szociológus, az NRC Market Research Ltd. ügyvezető tulajdonosa a Floow Dayen fogja először bemutatni egy friss kutatás eredményeit a vásárlói élménnyel kapcsolatban. Mi alapján döntenek a vásárlók? Hogyan választanak? Miért váltanak szolgáltatót? Ez is kiderül a legfrissebb kutatásokból.
„Az ügyfeleknek a vállalattal, márkával való tapasztalatai és élményei az első találkozástól, a vásárláson át az „elválásig” tartanak. Nem elég az értékesítés pillanatában kiemelkedő élményt nyújtani” – nyújtott egy kis ízelítőt előadásából Káli György service designer, a Humanize.studio alapítója, akinek segítségével bepillantást nyerhetünk az ügyféléletút tervezés gyakorlatában.
A pozitív ügyfélértékelések és az AI is szerepet kap a konferencián
Az online vásárlók 88%-a megnézi a termékkel, márkával kapcsolatos véleményeket a vásárlás előtt. 67%-uk már 1-3 negatív vélemény elolvasása után elriad, és inkább átnézi a konkurencia kínálatát is. Éppen ezért Duchai Márta értékelésspecialista, az ÉrtékelésTUNING alapítója az ügyfélértékelések jelentőségét feszegeti majd. Célja abban segíteni a vállalkozásokat, hogy minél több pozitív értékelést gyűjtsenek be mind a cégükkel, mind a márkájukkal kapcsolatban.
„Az AI ma már megkerülhetetlen tényező nemcsak a marketingben és értékesítésben, de a professzionális ügyfélkiszolgálásban is” – mutat rá előadásában Horváth-Takács Mónika AI-szakértő, hatékonyságnövelési specialista, aki azt is megmutatja, hogyan tehetjük személyesebbé az ügyfél kiszolgálást, és ezáltal teremthetünk maradandóbb élményt az ügyfeleknek extra erőforrás nélkül.
A Business Flow 8 rendszeres eseményein az üzleti élet legkiválóbb és legmeghatározóbb előadói osztják meg tudásukat a résztvevőkkel.
„Azoknak teremt komoly értéket a november 15-i Floow Day, akik felismerték, hogy a vállalkozásuk stabilizálásához és a versenyelőny megteremtéséhez a valódi értékteremtésen és emelt szintű ügyfélkiszolgáláson keresztül vezet az út.” – tette hozzá Tarsoly Norbert.