A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Rögtön változtassunk a márkastratégián, de az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című konferenciájának előadóitól megtudhatjuk, hogy milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák és eszköztárak a brandépítésben.
Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez?
A szakma legjobbjai várják a konferencián, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben.
A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című hibrid konferenciáján december 7-én várjuk azokat a vállalatokat, akiket érzékenyen érint márkájuk, brandjük csökkenő hírneve.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: november 23.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/brandepites-2024-2/