2023 utolsó negyedévében az európai okostelefon-értékesítés mérsékelten ugyan, de 3%-kal csökkent éves szinten, a HONOR azonban bámulatos, 116%-os növekedéssel zárta az évet.
Sőt, az egyetlen márka volt, ami három számjegyű növekedést ért el ebben az időintervallumban! A teljesítmény nemcsak, hogy a HONOR növekedését és népszerűségét szemlélteti az európai fogyasztók körében, hanem rávilágít stratégiai hozzáértésére is.
Piaci változás: A HONOR belépése az erősen versenyorientált piac átrendeződését szemlélteti, ami kihívást jelent a meglévő résztvevők számára, ezzel együtt pedig nagyobb választási lehetőséget kínálva a fogyasztóknak.
Igény a prémiumra: A csúcskategóriás okostelefonok a piac közel 40%-át teszik ki, a HONOR innovációi és értékpozíciói pedig képesek kielégíteni az egyre növekvő prémium igényeket.
Jövőbeli fejlődés: A piac visszaesésre készül 2024-ben, a HONOR azonban az emberközponti funkciókra és a mesterséges intelligenciára építve bízik a további sikerekben és abban, hogy maga alakítja majd az okostelefonos trendeket.