A Menedzserszövetség immáron negyedik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát, megújult névvel: “Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” és egyedi koncepcióval. A kampány célja, hogy a Menedzserszövetség bemutassa női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet példaértékű munkájukra.
A Menedzserszövetség idei kampányában 40 meghatározó női vezető nyolc kiemelt, társadalmat érintő téma mellé állt, hogy egy-egy számukra fontos ügyet támogathassanak a szerepvállalásukkal. A főszereplők ezúttal is olyan példaképek, akik szakmájukban elért sikereik által pozitív, követendő utat mutatnak. Az idei kampány különlegessége, hogy mindegyik témához egy-egy releváns alapítvány női munkatársa vagy vezetője is csatlakozott, akik számára a Menedzserszövetség a láthatóság mellett ösztöndíjas részvételi lehetőséget is biztosít nagysikerű Mentor Programjában.
Női Vezetők a Társadalomért! kampány 8 kiemelt társadalmi témája:
1. Art Meets Business a BÁV Zrt. támogatásával
2. Digitális gyermekvédelem a Magyar Telekom támogatásával
3. Egészséges jövő a Pálfalvi Centrum támogatásával
4. Felelős kommunikáció a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
5. Fenntartható fejlődés a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. támogatásával
6. Jövő menedzsereinek pártfogása a MET Csoport támogatásával
7. Sokszínű vállalati kultúra az MBH Bank támogatásával
8. Társadalmi hasznosság a Provident Pénzügyi Zrt. támogatásával
Buday-Kollárik Tímea a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a kampány életre hívója így fogalmazott: “Számomra, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként és magánemberként is kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. Immáron, negyedik alkalommal megvalósított nőnapi kampányunk már nem csak arról szól, hogy felhívjuk a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ennél sokkal több üzenetet hordoz. Női vezetőinkkel és a kampány támogatóival összefogva 8 fontos és igazán aktuális társadalmi témát mutatunk be és azon keresztül 8 civil szervezetet támogatunk. Hiszünk benne, hogy közösen többet tehetünk! Együtt. Működünk!"
A mindig nőnap környékére időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.