Tartalmi szolgáltatásokból szeretné üzleti forgalmának több mint 30 százalékát biztosítani a legnagyobb európai internetes szolgáltató, a német T-Online három éven belül.
A Deutsche Telekom vállalkozása jelenleg üzleti forgalmának 14 százalékát teremti elő tartalmi szolgáltatásból portálokon keresztül, s nem az átalánydíjak révén - derült ki a T-Online igazgatótanácsa elnökének keddi közléséből. A német sajtó a cég jelentős tavalyi veszteségeit ezen átalánydíjakkal, illetve azoknak a német hatóságok Deutsche Telekomra vonatkozó tavalyi új szabályozásával hozza összefüggésbe, tekintettel arra, hogy 1999-ben a T-Online még nyereséges volt.
A sajtó szerint elképzelhető, hogy a nagy német médiamágnással, Leo Kirchhel köt megállapodást a T-Online, már távlati üzleti terveinek fényében és esetleg Kirch tőketulajdonossá is válik a T-Online-ban. Ez utóbbival kapcsolatban azonban a társaság elnöke elzárkózott minden további információtól - írta az AFP.