Az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Lufthansa Systems Hungária légiközlekedési informatikai vállalat meghívásos, többfordulós, vállalati kommunikációs és employer branding feladatokra kiírt tenderét. Az együttműködés az idei év elején indult.
A Lufthansa Systems Hungária meghívásos, többfordulós tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. Ennek eredményeként immáron az Influence Media támogatja a cég vállalati kommunikációs, employer branding, közösségi média és PR tevékenységét.
Az együttműködés részeként az Influence Media a Lufthansa Systems Hungária PR és vállalati kommunikációs tevékenységének ügynökségi feladatai mellett stratégiai kommunikációs és employer branding tanácsadást nyújt. Az ügynökség továbbá kreatív koncepciók kidolgozásáért és a vállalat közösségi média tevékenységéért is felel. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Award 2024 – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
„A kiválasztási folyamat során olyan szakmai partnert kerestünk, aki megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik az IT és a technológiai kommunikáció terén, és a szükséges stratégiai szemléletmóddal, valamint kreatív, out-of-the box javaslatokkal is támogatni tudja kommunikációs és employer branding tevékenységünket” – fogalmazott Béres Endre, a Lufthansa Systems Hungária Communications Lead-je.
Az Influence Media magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökség. Szolgáltatásait jelenleg többek között olyan multinacionális és magyar nagyvállalatok veszik igénybe, mint a Continental, a Generali Biztosító, a Maserati, a Siemens, a 77 Elektronika, a BÁV, a Főtaxi vagy a Wallis Motor.