A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
Óvatosnak kell lennünk a mesterséges intelligencia használatával! A célközönség azonnal megérzi a szöveg mögött az ember hiányát. A tetejében az AI-val generált tartalmat a Google algoritmusa könnyen kiszűri és bünteti.
Az AI hatékonysága, ötletdússága viszont kihagyhatatlan a sikeres kampányhoz.
Felesleges volt a félelem. Nem kevesebb, hanem több marketingesre van szükség. Az üzleti szektor ugyanis a közösségi médiafelületekre költöztette az üzleti versenyt. Kialakult az „ott kell lenni” kényszere. A politikusok is ott próbálják megnyerni a választókat. Hatalmas tempóra váltott a social media marketing.
A rövid videók továbbra is a legnépszerűbbek. A TikTok stílus is változott. A storytellinget a sztori közepénél kell kezdeni.
Mindenről szó lesz: Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, TikTok, Messenger…
A jövőben sincs sikeres értékesítés, jó brandépítés a közösségi oldalak használata nélkül.
Nincs más választás, mint haladni az idővel!
A 15. Social Media Csúcs konferencián várjuk a kkv-vezetőket, tulajdonosokat és döntéshozókat, továbbá a marketing szakembereket, akiknek a cégnél a feladata a social media eredményes, üzleti célú használata.
Ott a helyed a PP Konferenciaközpont és a BKIK által rendezett 16. Social Media Csúcs konferencián személyesen Budapesten szeptember 12-én, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.
Earlybird utolsó napja: augusztus 7.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/social-media-2025/