A kutatás során megkérdezett magyar vezetők kétharmada úgy gondolja, hogy alkalmazottai nem küzdenek információ-túlterheltséggel. Ezzel ellentétben a vizsgált európai vállalatok majdnem fele, 43 százaléka úgy vélte, hogy túlterheltek az alkalmazottak.
Az elemzés kimutatta azt is, hogy Magyarországon a válaszadók 22 százaléka már használja az internetes telefóniát külföldi telefonhívások lebonyolítására, s ezzel megelőzi a többi vizsgált országot, ahol az átlag 13 százalék.
A piackutatás megállapította azt is, hogy a vizsgált cégek több mint 50 százaléka nem tartja elég biztonságosnak az interneten keresztül lebonyolított pénzügyi tranzakciókat. Ezek a félelmek a magyar kis- és középvállalkozások vezetőinél még erősebbek: a megkérdezettek 60 százaléka véli úgy, hogy az internet ilyen szempontból nem biztonságos.
A Magyarországon is jelen lévő Nextra szerint a kis- és középvállalati piac még korántsem telített, éppen ezért nemrégen piacra dobta új internetes szolgáltatáscsomagját, a nextra netstart-ot. A csomagot azon kis- és középvállalkozások számára fejlesztették ki, amelyek információszerzés céljából használják az internetet, s bejövő havi forgalmuk nem haladja meg az 500 megbyte-ot.