Szabó Gábor, a 3COM marketing igazgatója a magyar piaccal kapcsolatban elmondta: lehetőségeiket csökkenti, hogy az internet használata még kevéssé elterjedt Magyarországon, aminek hétterében részben a magas távközlési díjak állnak. A marketing igazgató aláhúzta: az éves növekedési terv realitását mutatja, hogy a magyar IP-piacon vezető 3COM Hungary a legutóbbi negyedévben 30 százalékos növekedést ért el. Szabó Gábor hozzátette: a 3COM a hálózati rendszerek világpiacán továbbra is vezető pozíciót tölt be, miközben a legutóbbi időszakban megerősítette helyzetét az IP-alapú rendszerek területén.
Az IP-alapú rendszerek piaca világszerte gyorsan nő: míg 2000-ben e szegmens forgalma 213 millió dollár volt, addig az előrejelzések szerint 2005-re már 4 milliárd dollár lesz. A marketing igazgató kifejtette: a hagyományos telefonpiac a nemzetközi adatok alapján 20 milliárdra tehető, ám az IP-telefónia egyre inkább előre tör. A szakértői becslések szerint néhány éven belül a hagyományos rendszerek mintegy 20 százalékát váltja fel az IP-alapú hálózat.
A 3COM vezetői szerint a magyar és a kelet-európai piac nagy lehetőségeket rejt magában, hiszen itt mindig is jellemző volt, hogy a felhasználók technológiai lépcsőket átlépve, a legújabb technológiát vásárolják meg és telepítik.