Megújult a Telekom Hello Biznisz

forrás: Prím Online, 2024. november 8. 20:21

A vállalkozások fontos szerepet játszanak a gazdaságban és a mindennapjainkban, hatásuk nagyobb, mint gondolnánk: előreviszik, tuningolják az országot. A Telekom megújult platformja éppen ezért a vállalkozások működését segíti. 

A Telekom Hello Biznisz, a Telekom kifejezetten kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja új helyre költözik és új funkciókkal is bővül.  A Telekom ezzel szeretné tuningolni a vállalkozások működését és fejlődését, hogy sikerre vihessék elképzeléseiket. 

 

Magyarországon nagyságrendileg egymillió működő vállalkozás van, ezek közül 970 ezer kis-és középvállalkozásnak számít, 2,2 millió embert foglalkoztatva ők termelik meg a magyar vállalkozások által előállított hozzáadott érték* 43%-át. 

 

A Telekom kutatásából** pedig kiderül, hogy a vállalkozásokra úgy tekintünk, mint életünk, mindennapjaink természetes segítői, akik hatással vannak döntéseinkre. Az emberek közel 86%-a vásárol rendszeresen termékeket tőlük és több, mint kétharmaduk veszi igénybe magyar vállalkozások szolgáltatásait. 83%-uk szerint a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért azzal, hogy a kisvállalkozásoknak fontos szerepe van a helyi közösségekben: munkát adnak az embereknek, és elengedhetetlen szerepet játszanak a települések közösségi szolgáltatásainak működésében is. 

 

 

A Telekom most szintet lép a kkv-k tuningolásában: a Hello Biznisz új és megújult funkciókkal segíti a vállalkozásokat. A hellobiznisz.telekom.hu platformon új külsőt kaptak az úgynevezett D, – vagyis digitalizációs – tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez.  A vállalkozások számukra releváns, fejlődési területekre fókuszáló tartalmakkal találkozhatnak, legyen szó friss startupról vagy egy bejáratott cégről. Az új networking funkcióval pedig ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak és mások miben segíthetik őket: a profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók pillanatokon belül kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Telekom Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Telekom Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába úgy, hogy emellett extra kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió Telekomos ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal.

 

„Küldetésünk, hogy segítsük a kkv-kat a digitalizáció előnyeinek maximális kihasználásában és a napi működésben egyaránt, ezáltal megerősítsük versenyképességüket. Támogatjuk őket abban, hogy tuningolják, fejlesszék vállalkozásukat, és így előrevigyék az országot, pozitív és fenntartható hatást gyakoroljanak környezetünkre és gazdaságunkra egyaránt.” – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. 

 

„A tuning gondolat a kis lépésekben tett fejlődésről és a fejlesztésről szól, a vállalkozások szerepe pedig felbecsülhetetlen az ország előrejutása szempontjából. Hatásuk sokkal nagyobb, mint gondolnánk. A Telekom Hello Biznisz mostanra egy forradalmian új üzleti ökoszisztéma, amely 2017-es indulása óta arra törekszik, hogy szakértő iránymutatás és inspiráció mellett társadalmi elismerést, ismertséget és teret adjon a vállalkozóknak. A megújuló Telekom Hello Biznisszel egyidőben induló kampányunkban rámutatunk arra, hogy életünk szinte minden területén jelen vannak a vállalkozások, tesznek értünk, visznek minket előre: tuningolnak minket és tuningolják az országot egyaránt.” – mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka kommunikációs igazgatója.   

 

A Telekom Hello Biznisz fennállása óta összesen több mint 1500 tartalmat publikált, az oldalt látogatók száma fél millió évente, a Hello Biznisz Facebook közösségnek pedig mintegy 9000 aktív tagja van. A lépésekre lebontott, digitális fejlesztések folyamatát támogató eszközt, a D tervet, több mint 30 ezer alkalommal töltötték már le.