Az Accenture öt globális piaci egysége közül a termelővállalatokkal foglalkozó érte el a legnagyobb arányú növekedést, 21%-kal növelte bevételét, amely így 2,1 milliárd dollárra emelkedett. A távközlési és elektronikai piaci szegmens, a cég legnagyobb globális piaca 3 milliárd dolláros bevételt könyvelt el, ami 18%-os növekedést jelent az elmúlt évhez képest. Ami a vállalat pénzügyi szolgáltatások és kormányzat globális piaci egységeit illeti, a növekedés üteme mindkét esetben 3%-os volt, az első 2,7 milliárd, míg az utóbbi 811 millió dolláros bevételt ért el. Az energiaipari és közműszolgáltatókkal foglalkozó részleg bevétele viszonylag változatlan maradt, 1,7 milliárd dolláros bevételt regisztrált.
A 10%-os bevételnövekedésen felül az Accenture a munkaerő-állományát is erősítette 2000-ben. Az év végén megközelítőleg 71 300 dolgozója és partnere volt a vállalatnak világszerte, ami 9%-os növekedést jelent az előző évi adatokhoz viszonyítva.
Az Accenture olyan megoldásokat dolgoz ki, amelyek lépést tartanak a legmodernebb technológiákkal és azokkal az üzletekkel, amelyek akkor köttetnek, amikor éppen úton vagyunk, például mobiltelefonok, mobilkapcsolattal rendelkező laptopok, PDA-k és egy sor más eszköz segítségével.