Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az idei év mezőnye elképesztően erős lett: a nevezések között lenyűgöző weboldalak, applikációk és digitális megoldások találhatók, amelyek nemcsak technológiai, hanem design és felhasználói élmény szempontjából is kimagaslóak. Az ’E-kereskedelem’ (34), a ’Kereskedelem’ (23), a ’B2B weboldalak’ (22) és a ’Szolgáltatás’ (33) kategóriák voltak idén is a legnépszerűbbek, de a ’Márkasite’ (22) kategóriában is rekord számú nevezés érkezett.
„A beérkezett nevezések mennyisége és minősége is bizonyítja, hogy a digitális világ fejlődése töretlen. Az elmúlt években a technológiai innováció, a design és a felhasználói élmény terén elképesztő fejlődést tapasztaltunk, amit a mostani pályaművek tökéletesen tükröznek. Büszkék vagyunk rá, hogy a digitális marketing szakma széles spektruma mutatja meg a nagyközönségnek az éves munkáját, ezáltal egy igen erős mezőnyt fogadhatunk” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
A pályázat nemcsak a díjakról szól: ez egy különleges platform, amely lehetőséget teremt a résztvevők számára, hogy megmutassák tehetségüket, új ötleteiket és erősítsék szakmai kapcsolataikat. A korábbi évek résztvevői is kiemelték, hogy a részvétel új kapukat nyitott számukra a szakmai világban.
„Évről évre egyre több, egyre kreatívabb weboldallal és applikációval találkozunk, amelyek bizonyítják, hogy a magyar digitális szektor tele van tehetséges alkotókkal és innovatív megoldásokkal. A technológia fejlődése nemcsak új lehetőségeket teremt, hanem a kreativitás és a funkcionalitás határait is folyamatosan tágítja. A pályázatok között idén is számos olyan projekt szerepel, amelyek nemcsak technológiai kiválóságukkal, hanem felhasználóközpontú megközelítésükkel is kiemelkednek. Inspiráló látni, ahogy a pályázók az AI-t, a reszponzív dizájnt vagy éppen a fenntarthatósági szempontokat beépítik megoldásaikba" – árulta el Demjén Fanni, a pályázat projektvezetője.
A döntés nem egyszerű, az elmúlt hónapokban bemutatott projektek színvonala olyan magas, hogy a szakmai zsűri vállára komoly felelősség hárul. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályaművek bírálatát. A pályázók addig is esélyt kapnak a közönségdíj elnyerésére: 2025. január 15-ig aktivizálhatják követőiket, hogy megszerezzék a publikum támogatását, elismerését és elnyerjék a közönségdíjat. Szavazz január 15-ig kedvencedre!
A győzteseket 2025. március 5-én hirdetik ki, a Digital Marketing Forumon, az év legnagyobb digitális marketing eseményén, amelynek a tavalyihoz hasonlóan az ETELE Cinema ad otthont.