Ez lenne az elgondolás, de a gyakorlati kivitelezés bonyolult. A Givaudan, az aromák világméretekben legnagyobb előállítója (http://www.givaudan.com) automatikus illatkeverőket használ. Ezek a készülékek azonban egy méter hosszúak és a súlyuk hatvan kiló, ami miatt nem túl praktikusak házi használatra. Az automatikus illatkeverő miniatűrjének kifejlesztéséhez szükséges bonyolult technológiát a DigiScents ezért még az év vége előtt ki akarja fejleszteni.
A Givaudan cég gyártmányai közé olyan közkedvelt illatkeverékek tartoznak, mint például az "Opium" és a "BabyDoll" (Yves Saint Laurent), a "Must" (Cartier) és a "L'Air du Temps" (Nina Ricci). A tervek szerint az első szagmodulok az év végén piacra kerülnek. Az illatpatronokat, amelyekkel a készüléket újból és újból fel kell tölteni, a DigiScents on-line forgalmazza majd. A kaliforniai vállalkozás, amelybe a Givaudan mintegy öt millió svájci frankot invesztált, több százezer vásárlóra számít ugyan, de nagy haszonra egyelőre még nem - olvasható a dpa jelentésében.