Az Önkiszolgáló Alkalmazott (Employee Self Service) megoldások megkönnyítik a dolgozók számára a vállalati eszközök hatékonyabb működtetését és használatát. Ez jelentheti egy eszköz beszerzését, költöztetését, vagy egy meghibásodás bejelentését is. Az internet-böngészőn vagy mobileszközökön keresztül működő megoldások sok időrabló adminisztrációt, utánjárást és asszisztensi munkát váltanak ki. Az e-procurement (elektronikus beszerzési) és e-marketplace (elektronikus piactér) megoldások a különböző eszközök vállalatok közti áramlását, adásvételét segítik. Az e-business megoldások az infrastruktúra menedzsment megoldásokkal integrálva minimális emberi beavatkozással biztosíthatják a vállalati eszközök teljes életciklus menedzselését.
Napjainkban valamennyi informatikai beruházás esetében alapvető kérdés a befektetés megtérülése és az üzemeltetés hatékonysága. A Peregrine megoldások ehhez nyújtanak támogatást, amit a Synergon implementációs és outsourcing projektjei során egyaránt kiválóan tud alkalmazni mondta Czakó Ferenc, CTO.
Mivel a Synergon portfóliója az infrastruktúra- és alkalmazásintegrációtól egészen az üzemeltetési szolgáltatásokig terjed, így a Peregrine termékportfóliójával sok helyen van kapcsolódási pont. A kitűnő szakmai illeszkedés és a piacon már most jól látható igények alapján a Peregrine lengyelországi megjelenéséhez hasonló gyors sikereket remélünk Magyarországon is tette hozzá Chip Shore, a Peregrine Közép-Kelet Európáért felelős üzletfejlesztési menedzsere.