Természetesen az internetes viszonyok ismerői megkérdőjelezhetik, mennyire hatékony egy ilyen licitálóprogram, mennyire van esélyük a számítógép előtt ülő vásárlóknak a teremben helyet foglaló aukciózók ellenében. Hiszen az utóbbiak sokkal gyorsabban reagálhatnak a licitekre. Az internetes résztvevők képernyőjükön folyamatosan látják 1 másodpercen belül , mekkora összegű a következő licit. Ha ők egyszerre mondják ki a következő árat egy, a teremben helyet foglaló érdeklődővel, akkor az árverés vezetője minden esetben a jelen lévő licitjét fogadja el. Ám leütés előtt, pontosan azért, hogy az internetes vásárlók se maradjanak le, a szokásos Először, másodszor, senkit többet .. harmadszor bűvös mondat alatt az árverésvezető elég időt hagy az interaktív formában aukciózóknak. Április elején az aXio most látható weboldala teljesen megváltozik. Az új dizájn mellé új szolgáltatások is kerülnek ezek közül az első az off-line aukciók interaktív közvetítése az interneten. Az április 1-jei első árverést követően az aXio bármely galéria és aukciósház katalógusát megjeleníti honlapján, amelyek igénybe vehetik az aXio interaktív aukciós programját is. Ezen kívül az aXio továbbra is felületet kínál az egyéni felhasználóknak, akik több kategóriában adhatnak-vehetnek a weblapon. Így a műkincseken kívül gazdára találhat a számítógépektől a háztartási berendezéseken át a szórakoztatóelektronikáig és színházjegyekig, CD-lemezekig és videokazettákig bármi.